معروف ترین فروشگاه ها در پاریس

تور فرانسه- بسیاری از افرادی که روانه پاریس می شوند با خود هزاران نقشه برای خرید کردن دارند و می دانند که این مکان حتی بالاتر از کشور آمریکا و لندن و … در مد دنیای غرب غرق است. از مد فرهنگ غربی بگذریم شیک بودن طرح ها و لباس ها و همه اجناس و وجود مارک های معتبر باعث شده رونق این کشور از نظر فروش بسیار خوب باشد. به همین دلیل لیستی از مراکز خرید این کشور و شهر پاریس را انتخاب کرده ایم که می تواند کمک زیادی به شما کند.

در پاریس می توانید بهترین فروشگاه ها را به صورت زیر پیدا کنید :
خیابان شانزلیزه : در این خیابان می توانید انواع مارک ها و لوازم آرایشی، پوشاک و … را به خوبی پیدا کنید.
مرکز خرید ولیزی شماره دو که شهرت اروپایی دارد از بهترین مراکزی است که بسیاری از گردشگران را می توانید در آن جا ببینید.

وال درپ : این مرکز را با آکواریوم بزرگی که دارد همیشه به خاطر خواهید سپرد. در این مرکز می توانید انواع اجناس را خریداری کنید و علاوه بر این نگران بچه هایتان هم نباشید اگر نا گهان در این مرکز گم شوند حتما کنار آکواریوم ایستاده اند!

مرکز خرید ۴ فصل یا مرکز کترتام : این مرکز هم معتبر ست و دارای انواع اجناس با کیفیت است که باید برای رسیدن به آن به نزدیکی ایستگاه RER A station La Grande Arche بروید. قطعا آن را خواهید پیدا کرد.
فروم دز آل: اگر فقط به دنبال لباس و خرده فروشی های جزیی هستید فروم دز آل بهترین جا برای شماست. این مکان در کنار مرکز ژرژ پمپیدو واقع شده است.

لا اروسل دلوور : برای دیدن از این فروشگاه و خرید از آن باید به موزه لوور بروید و به سمت راست آن حرکت دارید. چیزی که می بینید مرکز خرید لا کاروسل دلوور است.
اگر هم به دنبال جواهرات گران قیمت هستید می توانید به مراکز جواهر فروشی کارتیه در میدان وندوم بروید.

اگر ر خال طی کردن مسیر از لوور تا کنکورد باشید می توانید مغازه های بسیاری را پیدا کنید. البته این محل از نواحی یهودی نشین هستند که مغازه هایشان یکشنبه ها رونق دارد.
شاید داستان عتیقه فروشی های پاریس را شنیده باشید، این شهر دارای سمساری های زیادی است که می توانید از آن ها خرید کنید.