هتل 5 ستاره سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول یکی از مجلل ترین هتلهای استانبول است که اقامت شیک و لوکسی را در مجاورت پل بسفر و مرکز خرید مترو سیتی استانبول برای مسافران و میهمانان تور ترکیه مهیا کرده است.
موقعیت هتل سورملی استانبول این هتل را به پایگاه مناسبی برای بازدید شهر به هدف کاری یا برای مشاهده استانبول و اطراف شهر به هدف تفریح، تبدیل ساخته است. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا میدان تقسیم 4 کیلومتر میباشد.
هتل سورملی در استانبول ترکیه دارای 205 اتاق استاندارد ، سوئیت ، اتاق فامیلی می باشد. تمام اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوار می باشد .
میهمانان و مسافران تور هتل سورملی استانبول می توانند از غذاهای بین المللی و سنتی ترکی در رستورانها و تریاهای مختلف هتل سورملی استانبول میل کنند و از تور ترکیه لذت ببرند.
هتل امکانات و خدماتی را برای مسافرین معلول در اختیار گذاشته است که این عزیزان نیز از سفر و اقامتشان لذت ببرند . لباسشویی و خشکشویی و آرایشگاه نیز در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید.در هتل سورملی استانبول مرکز سلامت و سالن بدنسازی نیز وجود دارد که میتوانید ادامه برنامه ورزشی خود را در قیمت هتل سورملی استانبول داشته باشید.
امکانات هتل سورملی استانبول: سالن کنفرانس - استخر - حمام ترکی- سونا - آرایشگاه زنانه و مردانه - فضای سبز - خدمات خشکشویی و سالن ورزش
خدمات هتل سورملی استانبول : خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - فکس و کپی - مرکز تجارت - کرایه اتومبیل