پارک ساحلی الممزر

اين پارک در بخش ديره شهر دبي و در کنار تالاب الممزر قرار گرفته است. ورود به اين پارک با اتومبيل آزاد مي باشد. امکانات خوبي براي بازديدکنندگان از اين پارک در نظر گرفته شده است.لذا اين پارک در روزهاي تعطيل پذيراي تعداد قابل توجه اي از سکنه دبي و مسافران مي باشد.
اين پارک با مساحتي حدود 106 هکتار در منطقه الحمريه بعد ازاسکله الحمريه قرار دارد. اين پارک وسيع شامل چهار ساحل، دو استخر، زمين بازي ويژه کودکان، چمنزارهاي گسترده و درختان و بوته زارهاي فراوان مي باشد که تفرجگاه آرامي را بوجود آورده اند. اين پارک بويژه در روزهاي جمعه بسيار شلوغ مي باشد ولي ازدحام جمعيت به دليل وسعت زياد پارک به چشم نمي آيد. يک آمفي تاتر بزرگ نيزدر اين پارک وجود دارد. سواحل اين پارک مجهز به سرپناه، اطاق هاي مخصوص تعويض لباس و دوش مي باشند. افراد غريق نجات نيز در تمامي طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. کيوسک هايي در کنارسواحل، غذا، نوشيدني و برخي ديگر از مايحتاج شما را در اختيارتان قرار مي دهند. آلاچيق هايي مجهز به وسايل آشپزي و محل طبخ باربي کيو به متقاضيان کرايه داده مي شود. شما مي توانيد با اتومبيل شخصي وارد پارک شويد.
وروديه: 5 درهم (30 درهم براي ورود اتومبيل و کليه سرنشينان آن)
ساعات بازديد: 8 صبح تا 10.30 شب (روزهاي تعطيل: 8 صبح تا 11.30شب)
اجاره آلاچيق: 150 تا 200 درهم
روزهاي چهارشنبه مخصوص خانمها و کودکان (زير 8 سال) مي باشد.


پارک مشرف

جاذبه گردشگري امارات- اين پارک کمي خارج از شهر قرار دارد اما به دليل امکانات و وسعت زياد آن محبوب خانواده ها مي باشد (شما مي توانيد با اتومبيل وارد پارک شويد). از بخش هاي جالب اين پارک مي توان به خانه هاي مينياتوري ساخته شده متعلق به ملل مختلف جهان اشاره نمود. يک ترن نيز گردشگران را بعد از ظهرها دور تا دور پارک مي گرداند. شترسواري، اسب سواري و بازي در محوطه ويژه بازي بچه ها از ديگرسرگرمي هاي اين پارک است. استخرهاي شنا نيز ويژه آقايان و بانوان موجود است. دوچرخه و اسکيت سواري ممنوع مي باشد. در اين پارک روزخاصي براي بازديد خانمها در نظر گرفته نشده است.
وروديه: 3 درهم (10 درهم براي ورود اتومبيل)
ساعات بازديد: 8 صبح تا 11.30 شب
ترن: 2 درهم
استخر: 10 درهم بزرگسالان، 5 درهم کودکان

 


پارک صفا
اين پارک از زيباترين پارک هاي دبي مي باشد و از محبوبيت خاصي نزد اهالي دبي برخوردار است. يکي از جاذبه هاي اين پارک، بخشي است که در آن نمادهاي معروف جهان مانند تاج محل و برج ايفل درمقياس کوچکي ساخته شده اند.
اين پارک يکي از قديمي ترين پارک هاي دبي مي باشد که در مقابل هتل متروپوليتن در خيابان الوصل قرار گرفته است. اين پارک با 64هکتار مساحت در سال 1975 بنا شده است. وجود درياچه و يک آبشارزيبا در کنار آن جلوه خاصي به اين پارک بخشيده اند. امکانات فراواني نيز براي بازديدکنندگان در نظر گرفته شده است از جمله:بازيهاي الکترونيکي و ماشين هاي بازي براي نوجوانان، سه زمين تنيس، مسير ويژه دو و پياده روي، زمين هاي واليبال، فوتبال وبسکتبال، ميدان موانع، بيش از 20 محل براي طبخ باربي کيو و محوطه
وسيع چمن. شما مي توانيد از دوچرخه و چهارچرخه هايي که در به شما اجاره داده مي شود، جهت گردش در پارک استفاده نماييد. استفاده ازاسکيت نيز در اينجا آزاد مي باشد.
وروديه: 3 درهم (رايگان براي کودکان زير 3 سال)
ساعات بازديد: 8 صبح تا 10.30 شب
اجاره دوچرخه: 20 تا 30 درهم براي هر ساعت و 100 درهم نيز بعنوان سپرده .
روزهاي سه شنبه اختصاص به خانمها و کودکان (زير 7 سال) دارد.