باغ وحش و آکواریوم در تایلند

Koh Samui Zoo & Aquarium
آکواريوم يک محيط مناسب براي ديدن موجودات دريايي شگفت انگيز در زيستگاه شبيه سازي شده است. طيف گسترده اي از گونه هاي ماهي و حيوانات آبزي را در اينجا مشاهده خواهيد کرد. بچه هاي خود را به اينجا بياوريد تا از تماشاي اين موجودات چند رنگ، مرجان و حيوانات آبزي لذت ببرند. برخي از گونه هاي دريايي عبارتند از انواع کوسه ها، چند ماهي هاي دريايي رنگارنگ ديگر. شما قطعا زمان زيادي را در اين آکواريوم به کشف مجموعه شگفت انگيزي از حيات دريايي خواهيد پرداخت. تور هاي لحظه آخري
دو جاذبه گردشگري در يک مکان،آن هم آکواريوم و باغ وحش که باعث شده علاقه مندان زيادي رو به خود جلب کند. اين مکان که تعداد زيادي ماهي هايي که در صخره هاي مرجاني استوايي زندگي ميکنند به همراه ببر و پلنگ هاي کم ياب و … به همراه يک شوي يک ساعته از نمايش هاي جالب ببرها، ميتواند خاطرات خوب و به يادماندي را براي بازديدکنندگان به جا بگذارد.

LAMAI BEACH (ساحل لاماي)
ساحل لاماي در قسمت جنوبي شرقي جزيره واقع شده و با 6 کيلومتر مساحت دومين ساحل بزرگ شلوغ و پر رفت و آمد جزيره به حساب مي آيد وجزاير ديگر آن را احاطه کرده اند و در جنوب چاونگ واقع است و همچنين داراي رستورانهاي دريايي، رستوران هاي محلي و فست فود نيز مي باشد.از نظر تاريخي اقامت در اين ساحل احتياج به بودجه بيشتري دارد ولي با افتتاح چندين هتل جديد اين قسمت از جزيره نيز تنوع بسيار بالايي از لحاظ حق انتخاب مکان سکونت با بودجه هاي مختلف پيدا کرده است.زندگي شبانه نيز در اين قسمت متنوع بوده و گاهاً شلوغ همچون چاونگ مي باشد.در بعضي قسمتهاي جزيره ،‌ صخره ها و مناطق ناهمواري وجود دارد و محدوده اي براي شنا که آب آن از چاونگ عميق تر است . در لامايي جنوبي دو صخره بزرگ به نام پدربزرگ و مادر بزرگ است. در اين شهر اجناس ، کمي ارزانتر از چاونگ ، است.
منبع: دلتابان