اگر قصد سفر یکروزه به دبی دارید

جاذبه هاي گردشگري امارات- اگر قصد داريد به مدت طولاني در دبي بمانيد تنها کافي است کمي از فضاي چمدان خود را به سوغات، دمپايي و مايو اختصاص دهيد. اما اگر سفرتان به دبي يک روزه باشد، پيشنهادات بهتري برايتان داريم

ابتدا وارد پاساژ دبي شويد و در آن به صرف نوشيدني خنک و ماست يخي بپردازيد، بيرون از مجموعه پاساژ دبي زيباترين رقص فواره دنيا را مشاهده کنيد و با صحنه باشکوه بلندترين برج جهان به نام برج خليفه آشنا شويد.
اگر حس و حال ورزش داريد، لازم نيست حتما از باشگاه ويژه هتل استفاده کنيد. پيشنهاد مي کنيم براي پياده رويِ تند به ساحل کايت (Kite) برويد که داراي پنج کيلومتر مسير تردد عابر است. حين پياده روي حتما عکس سلفي بگيريد، به طوري که برج العرب پشت شما مشخص باشد
علاقه مندان به دوچرخه سواري مي توانند به فلاي دبي (Fly Dubai) بروند و بدون هزينه عضويت از خدمات بي نظير آن بهره مند شوند. فقط يادتان نرود از قبل دوچرخه رزرو کنيد، چرا که ظرفيت آن زود تکميل مي شود.
جهت گذراندن يک عصر آرام و دلنشين در سفر به دبي مي توانيد پاي خود را بر روي جزيره اي زيباي نخل بگذاريد که به دست بشر ساخته شده است ، يا مي توانيد با بازديد از آتلانتيس و هتل جميره (جميرا) به مسافرت خود چاشني اضافه کنيد. اين نکته را هم مد نظر قرار دهيد که هر هفته از يکشنبه تا پنج شنبه هتل هاي دبي هم خلوتتر و هم ارزان تر هستند.
همچنين اگر تمايل داشته باشيد چند ساعتي آرامش واقعي را تجربه کنيد، بهترين پيشنهاد رفتن به هتل وان اند اونلي رويال ميراژ (One & Only Royal Mirage) يا مدينه جميره و استفاده از آب گرم آن ها است. البته مجتمع مدينه جميره جهت خريد سوغاتي بسيار مناسب است، مخصوصا با عنايت به اينکه قيمت اجناس آن نسبتا منصفانه است.

اگر در ماه هاي بين نوامبر و مارس به دبي سفر کنيد، هواي ذبي مساعد است و شما مي توانيد در "تفريحگاه ساحل جميره” (JBR) پياده روي کنيد، آفتاب بگيريد، غذاهاي لذيذ ميل کنيد و در بوتيک هاي بي نظير آن مثل فروشگاه هاي زنجيره اي سس (Sauce) به گشت و گذار بپردازيد.

ناگفته نماند در مسير پياده روي JBR بهترين رستوران هاي دبي مستقر شده اند. اما قبل از آن که وارد رستوران هاي دبي شويد حتما حساب جيب خود را داشته باشيد. البته کافه ها و رستوران هاي ساده تر نيز در اين مسير که شب هاي جمعه پر از جمعيت مي شود، وجود دارند.