نیس (Nice) فرانسه

تور فرانسه- نیس یکی از شهرهای ساحلی زیبای مدیترانه و مقاصد گردشگری جنوب کشور فرانسه است. این شهر را برای منظره های زیبا، آفتاب زیبا و ساحل شلوغش می شناسند و آن را شهر شنا و آفتاب می دانند. هتل های ماسه ای این ساحل یکی از رویایی ترین مکان های دنیا هستند.

• Colline du Chateau: قلعه تپه، جزو مناطق پر بازدید شهر ساحلی نیس است. افرادی که به نیس سفر می کنند حتما از قلعه تپه نیز بازدید می کنند. مناظری که می توان از بالای این قلعه تماشا کرد بسیار زیبا هستند.

• Promenade des Anglais: گردشگاه انگلیسی شهر ساحلی نیس از جمله اصلی ترین جاذبه های این شهر است. این خیابان عریض، نمای بسیار زیبایی از دریا را نشان می دهد و باید گفت یکی از بهترین مکان های شهر نیس برای بازدید و لذت بردن از آفتاب و دریاست. این خیابان در دو طرف خود درخت های نخل بزرگ دارد و همچون یک پیاده روی بزرگی است که در امتداد ساحل و به موازات آن ساخته شده است.

• تئاتر ملی نیس (Theatre National de Nice): تئاتر ملی نیس، مرکز هنرهای معاصر و دراماتیک است. این مکان یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر نیس به شمار می رود. ظرفیت این سالن تئاتر زیاد و محل اجرای معروف ترین نمایشنامه ها است.

• نیس قدیم (Vieux Nice): ساختمان های شهری قدیمی نیس بسیار قدیمی و کهنسال هستند. خیابان های این شهر بسیار باریک هستند و در دو طرف آنها ساختمان های قدیمی و بلند قرار دارند که نمایی متفاوت و جالب به آن بخشیده است. برای همین زیبایی ها، سالانه افراد بسیاری از این منطقه دیدن می کنند.