سافاری کیش

جاذبه هاي گردشگري کيش - مجموعه ورزشي، تفريحي و توريستي پارس سافاري کيش با هدف توسعه گردشگري و ايجاد محيط مفرح و سالم براي تمام رده هاي سني به خصوص جوانان و گردشگران جزيره زيباي کيش شکل گرفته است. اين مجموعه اولين برگزارکننده تورهاي سافاري صحرا در ايران مي باشد و به همت مهندسين و متخصصين ايراني طراحي و ساخته شده است.
سافاري (Safari) در لغت به معناي سياحت کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا است و به برنامه تور گردشي اطلاق مي گردد که طي آن شرکت کنندگان در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند.
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که موقعيت و مسير حرکت آن نقاط بياباني و صحرائي است . انواع وسيله نقليه مورد استفاده در اين تورها شامل خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر مي باشد. شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است.
جزيره کيش با توجه به شرايط آب و هوايي و موقعيت مناسب براي پذيرش گردشگران استعداد بالقوه اي براي اين نوع تور را دارا مي باشد و شرکت پارس سافاري کيش با برنامه ريزي و سرمايه گزاري به جا افتخار بالفعل نمودن اين استعداد را دارد.
پيست offroad پارس سافاري محيط مناسبي براي تجربه موتورسواري با موتور هاي Buggy، ATV، موتور Trail و موتور Cross است که براي کسب اطلاعات بيشتر و آشنايي با امکانات مجموعه در اين زمينه مي توانيد به بخش پيست خاکي مراجعه فرماييد. پارس سافاري داراي چند پيست آسفالت استاندارد است که امکان تجربه اتومبيلراني و موتور سواري در رشته هاي متنوع براي سنين مختلف در شرايط امن را فراهم مي کند. همچنين بخش آموزش پارس سافاري با بهره گيري از مدرسان حرفه اي در رشته هاي مختلف اتومبيلراني دوره هاي آموزشي در سطوح مقدماتي و پيشرفته را برگزار خواهد نمود.
امکانات تفريحي اين مجوعه عبارتند از: رستوران سرپوشيده، رستوران روباز و کافي شاپ و نيز غرفه هاي نمايشگاهي که صنايع دستي مناطق مختلف ايران را معرفي و ارائه خواهند کرد.