دنیای وحش (باغ وحش تایلند)

بزرگترين باغ وحش آزاد تايلند با مساحت ???? کيلومترمربع در خارج از شهر بانکوک قرار دارد. اين مکان داراي دو بخش اصلي است: يکي محل نگهداري حيوانات وحشي و ديگري پارک آبي که گونه هاي متعددي از حيوانات دريايي در آن وجود دارند. در اين پارک وحش آزاد، گردشگران به دنياي حيوانات کمياب نزديک شده و تغذيه شير و ببر را از نزديک مي بينند. تور تايلند
اصلي ترين جاذبه اين باغ وحش، محوطه اي است که در سال ???? ايجاد شده و در آن مي توان حيوانات وحشي را در زيستگاه طبيعي خود ديد. مسير بازديد از اين محل ? کيلومتر بوده و ?? دقيقه به طول مي انجامد. هيجان انگيز ترين بخش بازديد از دنياي وحش زماني است که گردشگران وارد جنگلي گرمسيري مي شوند که در آن تمساح هاي گرسنه و گوريل ها منتظر آنها هستند.
در بخش ديگري از اين پارک نمايش بوکس ميمون ها اجرا مي شود که کم از شهرت بوکس تايلندي ندارد! در پارک آبي اين باغ وحش نيز، دلفين ها که باهوشترين حيوانات دريايي خوانده مي شوند، نمايش هايي را با توپ اجرا کرده ،آواز خوانده، گردشگران را بوسيده يا با آنها دست مي دهند.

کاخ پادشاهي بانکوک -تايلند
کاخ پادشاهي تايلند يکي از مکان هايي که هر گردشگري در تايلند از آن بازديد مي کند، کاخ پادشاهي و معبد بوداي زمردين Emerald Buddha است. اين کاخ در واقع مجموعه اي از ساختمان هاي مختلف است که از اواخر قرن ?? تا نيمه هاي قرن ?? محل سکونت تمامي پادشاهان تايلند بوده اند.
ساخت اين کاخ با چوب در سال ???? آغاز شد و در دوران تاجگذاري راماي اول به پايان رسيد. اين پادشاه در طول سلطنت خود آن را تبديل به امارتي مستحکم تر کرد. نقشه اوليه اين کاخ از دوره آيوتايا Ayutthaya گرفته شده، ابتدا مساحت آن حدود ??? کيلومترمربع بوده و در زمان سلطنت راماي دوم به اندازه کنوني خود يعني ??? کيلومترمربع رسيده است.
ساختمان هاي متعدد اين کاخ در دوران راماي اول ساخته شده اما پادشاهان بعدي بخش هايي ازآن را تغيير داده، نوسازي کرده يا به منظور ساخت بناهاي جديدتر، تخريب کرده اند. اين کاخ در ساحل غربي رودخانه بانکوک واقع شده و گرداگرد آن را ديواري به طول ???? متر فراگرفته است. آن سوي ديوار هم کانالي قرار دارد که در گذشته به منظور حفاظت از کاخ در برابر دشمنان ساخته شده و منطقه اطراف کاخ را به صورت جزيره در آورده است.