زیباترین آبنمای جهان در تور دبی

جاذبه هاي گردشگري - امروزه فواره يا آبنماهاي دبي که همزمان با پخش موزيک شروع به کار ميکند و حرکات زيبايي را نمايش ميدهد به يکي از جاذبه هاي گردشگري دبي در سراسر جهان تبديل شده است و چه بسا، گردشگراني که با طي مسافت هاي طولاني، مي روند تا يک فواره به خصوص را در يکي از شهرهاي دنيا به تماشا بنشينند و دقايقي را در رويا محو شوند.
شهر ثروتمند دبي داراي يکي از زيباترين آبنماهاي جهان در شهر دبي قرار دارد که به عنوان ديدني هاي دبي محسوب ميشود. اين فواره هاي که يکي از پيشرفته ترين سيستم هاي مديريت هماهنگ را دارا ميباشند چهره اين شهر توريستي را در ذهن بازديدکنندگان حک خواهد کرد.
آبنماي دبي مي تواند آب را با حجم ب??،??? گالن (??،??? ليتر) در هر لحظه در هوا اسپري کند و روبات هاي که مي تواند آب را به رقص در آورد ، آبنماي دبي شامل بسياري از نازلهاي پرتاب آب با فشار بالا مي باشد. سوپر نازلها که مي تواند آب را تا ?? متر و نازلهاي افراطي، که مي تواند آب را با فشار تا (????? متر) در هوا پرتاب کند که برابر با ارتفاع يک ساختمان ?? طبقه است پرتاب کند . اين فواره در فضايي به وسعت ?? هکتار، در درياچه مصنوعي برج خليفه دبي در مرکز شهر دبي ساخته شده است.
هزينه? ساخت آبنماي موزيکال دبي ??? ميليون درهم معادل ??? ميليون دلار آمريکا بوده‌است. آبنماي دبي مال داراي بيش از ?،??? چراغ در ?? رنگ متفاوت است و طول آن ??? متر است و آب را تا ارتفاع ??? متر (??? فوت) به آسمان پرتاب مي‌کند. طراح آبنماي دبي شرکت “وت ديزاين است که آبنماي هتل معروف پلاژيو در شهر لاس وگاس را طراحي کرده‌است.