دیدنی های چین

کشور چين يکي از پرجمعيت ترين کشور هاي دنيا محسوب ميشود .کشور چين همانطور که ميدانيد يکي از بزرگترين کشور هاي توليد کننده و صنعتي مي باشد که در کل دنيا محصولات چيني موجود ميباشد .
کشور چين جدا از صنعتي بودن و وجود جمعيت زياد در کشور داراي ديدني هاي بسيار زياد و معروفي نيز ميباشد . مردمان کشور چين به شدت مهمان نواز و خونگرم هستند . تور هاي لحظه آخري

معبد شائولين
از معروف ترين ديدني هاي چين , ميتوانيم به معبد شائولين اشاره اي داشته باشيم .

همانطور که در تاريخ ثبت شده است , معبد شائولين که يکي ديدني هاي چين به شمار ميرود بارها تخريب و مجدد ساخته شده است .معبد شائولين يکي از مناطقي بود که در طول تاريخ از اين معبد براي آموزش و دوره دادن راهبان و ارتش سرخ چين استفاده ميشده است و اين افراد در معبد شائولين دوره مي ديدند .


سامانه آبياري دوجيانگ يان
از ديگر ديدني هاي چين ميتوان به سامانه آبياري دوجيانگ يان اشاره نمود .سامانه آبياري دوجيانگ يان در شهر دوچان قرار دارد .
سامانه آبياري دوجيانگ يان ساليان گذشته توسط امپراطوري هاي قديمي کشور چين ساخته شده است .ولي همچنان از سامانه آبياري دوجيانگ يان براي آبياري مناطقي حدود 5300 کيلومتر استفاده ميشود .

بوداي بزرگ لشان
يکي ديگر از ديدني هاي چين که در شهر لشان واقع شده است , بوداي بزرگ لشان نام دارد ، بوداي بزرگ لشان يکي از ديدني هاي چين است که توسط سلسله تانگ ساخته شده است .
بوداي بزرگ لشان در کنار رودخانه اي بزرگ بنا شده است و از آنجايي که بوداي بزرگ لشان جزء مناطق سنتي و مذهبي کشور چين بوده است که يکي از مناطق مقدس بودائيان است , هر ساله گردشگران بسيار زيادي از نقاط مختلف دنيا به ديدن اين بودا ميروند چرا که اکثر توريست هايي که از کشورهاي ديگر مي اييند با اين رسوم ها غريبه هستند .