دلایل سفر به تور ترکیه

اين روزها صنعت گردشگري ترکيه (تور ترکيه) در حال گسترش است. در سال 2008 بيش از 26 ميليون توريست به اين کشور سفر کردند که البته اين رقم به ظاهر بزرگ در مقايسه با آمار گردشگري در اسپانيا، که اندازه اي برابر يک سوم ترکيه دارد، چندان بزرگ نيست. کشور ترکيه(تور ترکيه) هنوز در بسياري از جنبه ها به تقويت و پيشرفت نياز دارد و بسياري از پتانسيل هاي آن شکوفا نشده اند.

چرا بايد به تور ترکيه رفت؟
1. قيمت هاي مناسب
ترکيه يکي از ارزان ترين مقاصد گردشگري (تور ترکيه) است. رستوران ها غذاي ارزان در اختيار شما خواهند گذاشت و قيمت بعضي هتل ها تنها 6 پوند براي هر شب است.
2. اهالي مهمان نواز
مردم ترکيه (تور ترکيه) بسيار مهربان و مهمان نواز هستند، آنها بسيار خوش قلب بوده و از صميم قلب خواهان برقراري ارتباط خوب و دوستانه با شما هستند.
3. غذاي خوب
منوي غذاي اکثر رستوران ها متنوع است و شما مي توانيد از بين گزينه هاي موجود غذايي را مطابق با ميل و سليقه خود انتخاب کنيد. در سراسر ترکيه رستوران هاي فوق العاده اي وجود دارد که غذاهاي لذيذ، گوشت خوابانده شده و نان بسيار تازه سرو مي کنند.
سفر به تور ترکيه با تور ترکيه
4. هزينه هاي پايين
بر خلاف کشورهاي پرطرفداري مانند اسپانيا، يونان و ايتاليا، خريدن غذا و نوشيدني در ترکيه بسيار به صرفه تر است. همچنين شما مي توانيد با صرف هزينه اندک هديه ها و لباس هاي زيبايي خريداري کنيد.
5. هوا
اگر نور خورشيد را دوست داريد حتما به ترکيه سفر کنيد، چون در اين کشور هوا بسيار گرم است به طوري که وزش نسيمي که از دريا مي آيد براي خيلي ها نعمت بزرگي است!
6. مناظرزيبا
کوهستان هاي بسيار زيبا ترکيه را احاطه کرده اند که با همراهي تور ترکيه مي توان به تماشاي آن پرداخت. ترکيه کشور زيبايي هاي طبيعي است و به هر طرف که رو کنيد با زيبايي هاي کم نظير روبرو مي شويد.