هتل 5 ستاره گراند جواهر در استانبول

هتل گرند جواهر استانبول ترکیه در پانزده کیلومتری فرودگاه آتاترک ودر قلب مراکز خرید استانبول در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد این هتل به عنوان مرکز اصلی برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .

اتاق های هتل گرند جواهر استانبول بسیار لوکس و شیک می باشد و تنوع آن بسیار زیاد است .هتل دارای 36 سوئیت ، 4 واحد شاه نشین ، 7 سوئیت EXECUTIVE و 3 سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، 3 اتاق مخصوص معلولین ، 20 اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، 32 اتاق EXECUTIVE و 238 اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای 323 اتاق و ظرفیت 812 تختخواب را دارا می باشد .
قیمت هتل گرند جواهر استانبول ترکیه با توجه به مشخصات هتل گرند جواهر استانبول و امکانات مدرن بسیار مناسب برای خانواده ها تور استانبول میباشد
اقامت در هتل شامل صبحانه است که هرصبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. دو رستوران هتل نیز به سرو انواع غذاهای سنتی ترکی می پردازند. دو تریا و یک قنادی با شیرینی های خوش طعم ترکی هم در سایت هتل گرند جواهرموجود میباشند.
امکانات هتل گرند جواهر استانبول عبارت است از : فضای سبز - سالن آرایش - خشکشویی و اتوشویی - صندوق امانات - استخر شنای روباز - استخر شنای سر پوشیده - سیستم حرارتی و برودتی مرکزی - حمام ترکی- پرستار کودک - سولاریوم- ایروبیک- اینترنت
اتاقهای هتل گرند جواهر بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله شده اند و هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد.