هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران (هایت سابق) از مدرن ترین و مجلل ترین هتلهای کشور پس از بازسازی و تغییر دکوراسیون کامل توسط کارشناسان مطرح سوئیسی، ایتالیائی و چینی بازگشائی گردید. هتل پارسیان آزادی تهران با قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای اوین با فاصله اندکی از نمایشگاه بین­ المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و شاهراه های اصلی پایتخت در برجی مرتفع در شمال شهر تهران قرار گرفته , این هتل در گذشته به نام هتل هایت تهران شناخته می شده است. آسودگی خیال با رزرو هتل پارسیان آزادی تهران.
هتل پارسیان آزادی تهران (هایت سابق) یکی از مجلل ترین هتل های ایران پس از بازسازی توسط متخصصان خبره واقع شده در شمال تهران در منطقه ای خوش آب و هوا و نزدیک به نمایشگاه بین المللی می باشد. قیمت با تخفیف عالی.
خدمات :
اتاق های هتل آزادی تهران: انواع واحدهای اقامتی شامل اتاق‏های استاندارد يک نفره، دوتخته توئين و دبل، سوئيت های جونيور، رويال و دوبلکس، اتاق‏های خانواده (کانکت روم)، اتاق‏های ويژه معلولين و سوئيت های منحصر به فرد پرزيدنتال با امکاناتی پيشرفته و مدرن چون تلويريون های تعاملی (Interactive)، مبلمان راحتی،‌ ميز تحرير و مبل استاندارد همراه با طراحی های ارگونوميک، سيستم برقی يکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق به منظور صرفه جوئی در مصرف انرژی (‌ Saving Energi)، سيستم اعلان حريق با قابليت آدرس دهی مجهز شده به آژير و چراغ چشمک زن اختصاصی در اتاق ها، سيستم اطفاء‌ اتوماتيک حريق در داخل اتاقها (‌Sprinkler)، پنجره های دو جداره مجهز به عايق گاز خنثی برای کاهش آلودگی صوتی،تلفن های شهری و بين المللی (2 عدد)، سيستم پيشرفته تهويه مطبوع با امکان کنترل داخلی و متصل به سيستم مرکزی BMS Building Management System) )،سيستم روشنايی سر تختی ،سشوار و آينه اصلاح و آرايش با قدرت درشتنمائی، تلفن ديواری و زنگ مخصوص کمک درداخل سرويس های بهداشتی اتاقها، پکيج ملزومات بهداشتی از جمله ( حوله دست و صورت و بدن بصورت مجزا، صابون، شامپو،‌ سر و شامپوی بدن، لوسيون بدن، خميردندان،‌ سوهان ناخن،‌ کلاه دوش،‌ گوش پاک کن،‌ مسواک، شانه، تيغ اصلاح و خمير ريش، کيسه بهداشتی، براق کننده کفش و پاشنه کش) در کليه اتاق ها، نشانگر ديجيتالی وضعيت “‌مزاحم نشويد” و ” اتاق را نظافت کنيد”، زنگ و چشمی در(در کليه اتاق ها)، اينترنت وايرلس پرسرعت (Wi Fi) در کليه اتاقها و فضای عمومی هتل، دستگاه چای سازی و قهوه ساز در داخل اتاقها، پارکينگ اختصاصی، کلوپ ورزشی (مجهز به استخر آبگرم سرپوشيده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی برای بانوان و آقايان)، شعبه بانک، خدمات ويلچر، ترانسفر فرودگاهی و غيره مجموعه ای بی نظير از تسهيلات و امکانات پيشرفته را در جهت رفاه هرچه بيشتر ميهمانان هتل آزادی فراهم می نمايد.
انواع رستوران ها و کافی شاپ ها در هتل آزادی تهران : در تمام ساعات شبانه روز، با سرو انواع غذاهای ايرانی و فرنگی در فضائی آرام، درخدمت ميهمانان محترم می باشند.
لابی لانژ نيلو هتل پارسیان آزادی تهران: سرو انواع نوشيدنی، ساندويچ وغذاهای سبک در فضايی آرام و دنج کافی شاپ لابی، در مکانی دنج در پشت آبنمای لابی جهت جلسات خصوصی و قرارهای ملاقات شما.
سالن صبحانه خوری ياسمن هتل آزادی تهران: سرو صبحانه و انواع بوفه های غذای گرم و سرد در محيطی دلنشين با چشم اندازی بی نظير در طبقه دوم هتل مشرف بر لابی.
رستوران و کافی شاپ 24 ساعته ارکيده: رستوران بين المللی ارکيده واقع در لابی هتل پارسيان آزادی، گلچينی از غذاهای ايرانی، اروپايی و چينی، ساندويچ های سبک، انواع چای، قهوه و آب ميوه را در محيطی دلنشين برای ميهمانان عزيز به ارمغان می آورد.
رستوران پارسه هتل پارسیان آزادی: واقع در طبقه 26 هتل با سرو انواع غذاهای اصيل ايرانی در محيطی گرم و صميمی پذيرای ميهمانان عزيز مي باشد(به زودی افتتاح مي شود).
رستوران وسالن تشريفات vip پانيذ: صرف انواع غذاهای فوندو در سالن مجلل و باشکوه پانيذ واقع در طبقه 26 هتل آزادی لحظاتی خاطره انگيز برای ميهمانان عزيز رقم می زند(به زودي افتتاح می شود). در حال حاضر اين سالن فضای مناسبی جهت برگزاری مراسم و ضيافت های VIP محسوب می شود.
کافی هاوس آسمان: سرو انواع چای، قهوه و نوشيدنی های متنوع در فضای سرسبز کافی هاوس با سقفي شيشه ای در طبقه دوم هتل آزادی پارسیان تهران (به زودی افتتاح می شود).
رستوران ايتاليائی بيچه: در فضائ بزرگ کنار لابی به زودی با کادر ايتاليائی افتتاح می شود.