روش زندگی مردم استانبول

تور ترکيه: فعاليت فرهنگي، جهانگردي و تجارت و بازرگاني به اهميت زندگي در شهر ادامه خواهند داد. در حاليکه، رشد جمعيت، ترافيک، جلوگيري از تخريب خانه سازي، تجديد و نوسازي تاريخي ساختمان‌ها و عمارات وطراحي کردن يک جاده حمل و نقلي سوم به بوسفروس به طور همتد، بوجود خواهد آمد. زندگي روزانه در استانبول(تور استانبول) رنگارنگ و در حال جنبش و ادامه‌است همراه با دقت بسيار در نگهداري روم، روم شرقي و عمارت‌هاي ترکي.تور استانبول :استانبول اغلب اوقات مرکز و پايتخت ترکيه در مواقع تجارت، پذيرايي، سرگرمي، فرهنگي، آموزشي، خريد، جهانگردي و هنري به شمار مي‌آيد. بيش از نيمي از جمعيت در قسمت اروپايي زندگي و کار مي‌کنند. گروه بزرگي از مردم در مناطق مسکوني، قسمت آناتوليايي زندگي مي‌کنند و از پل‌ها و گذرگاه‌ها براي رفتن به کار در شهر استفاده مي‌کنند.

تور استانبول: استانبول در دوره‌هاي اجتماعي، فرهنگي و فعاليت‌هاي تجارتي و بازرگاني قوي آن بطور زيادي افزايش تنوع و رنگ دارد. در امتداد رستوران‌هاي ترکيه‌اي، خاوردورو روش‌هاي پخت (خوراک‌ها) در حال رشد مي‌باشد در کنار بسياري از گروه‌ها بصورت جديد رستوران‌هايي افتتاح شده‌اند. در صورتيکه ستاره‌هاي مشهور دنياي موسيقي پاپ استاديوم‌ها را از جمعيت پر مي‌کردند، فعاليت‌هايي مثل اُپرا، رقص ورزشي و هنري باله و تئاتر در سراسر سال ادامه داشت.
فستيوال هاي فصلي در تور استانبول
تور استانبول: در طول فستيوال‌هاي فصلي ارکست‌هاي مشهور دنيا، آوازهاي دسته جمعي و گروهي، کنسرت‌ها و اثرات جاز در بيشتر مواقع مي‌توانند در يک خانه کامل هم اجرا شوند و با همراهي تور استانبول مي توان به ديدن اين ارکست ها پرداخت. نمايش‌ها در گروهي از مکان‌ها مانند بخش‌هاي تاريخي مانند حاجي ايرن، برج روملي حصاري، يديکول، حياط محله توپ خانه و پارک گلانه به خوبي مرکز فرهنگي آتاترک، سالن کنسرت جمال رشيد ري و سالن‌هاي مدرن و جديد تئاتر و ديگر فضاهاي آزاد برگزار مي‌شود که تور استانبول را بيش از پيش زيباتر مي نمايد. براي مواردي مثل زندگي شبانه، تعدادي از باشگاه‌هاي ورزشي، ديسکوها، بارها (مشروب فروشي‌ها)، چادرهاي صحرايي، نمايشگاه‌ها و رستوران‌ها با موزيک همراه هستند. تعداد کلوپ‌ها رستوران‌ها و ديکسوها افزايش يافته و به محل‌هاي فضاي باز در تابستان منتقل مي‌شوند.