هتل دلفین پالاس

هتل هاي آنتاليا- هتل 5 ستاره Delphin Palace ، واقع در سواحل مديترانه و در شهر آنتاليا قرار دارد.هتل ، اقامت خوشي را به همراه امکاناتي از جمله سرويس رايگان اينترنت ، استخر بزرگ تالاب مانند و تنوعي از تفريحات روزانه و شبانه به ميهمانان خود عرضه مي کند.
مبلمان اتاق ها از چوب پررنگ و به سبک ترکي ساخته شده اند.از ديگر مشخصات اتاق ها ميتوان به بالکن اختصاصي ، تلويزيون با گيرنده ماهواره ، ميز کارو حمام مجهز اشاره کرد.برخي از اتاق ها هم مشرف به دريا هستند.
در رستوران "Delphino" ، انواع غذاهاي بين المللي مانند غداهاي ترکي ، ايتاليايي ، ژاپني و دريايي سرو ميشود.همچنين ميهمانان ، شبانه روز ، ميتوانند ؛ درلابي هتل به صرف نوشيدني بپردازند و يا از تفريحات شبانه از قبيل اجراي زنده موسيقي ، حرکات موزون و نمايشهاي خنده دار لذت ببرند.
ميهمانان هرروز ميتوانند در مسابقات ورزشي که در هتل برگزار ميشود ؛ شرکت کنند و يا با سر خوردن از سرسره آبي ، روزهاي به ياد ماندني را تجربه کنند.مرکز سلامتي هتل از يک استخر آب گرم و يک سالن بدنسازي مجهز تشکيل شده است. سينما، باشگاه کودکان ، تخت هاي مخصوص آفتاب گيري از ديگر امکانات هتل Delphin Palace ميباشد.
فاصله هتل تا فرودگاه آنتاليا، با ماشين 15 دقيقه است.