هتل هیلتون پاتایا

تور تايلند- هتل 5 ستاره هيلتون پاتايا (Hilton Pattaya) در بالاي مجتمع ساحلي Central Festival Pattaya واقع شده است. اين هتل با امکاناتي از قبيل استخرهاي متعدد، سالن بدنسازي و 5 غذاخوري يکي از مجهزترين هتل هاي منطقه به شمار ميرود. همچنين از دسترسي مستقيم به مجتمع تفريحي مستقر در طبقات پايين تر خود برخوردار است. استخر روباز و خوش منظره هتل بي نظير بوده و به چشم انداز اقيانوس مشرف ميباشد.
هتل هيلتون پاتايا موقعيتي مناسب در مرکز شهر پاتايا تايلند را بهمراه چشم‌اندازي به ساحل و خليج زيباي پاتاياي تايلند را داراست.
هتل هيلتون پاتايا به فستيوال مرکزي (Central Festival)، بزرگ ترين و مجهزترين مرکزخريد و تفريحي آسياي جنوبي، نزديک است به جاذبه‌هاي فرهنگي و تفريحي منطقه هم دسترسي آساني دارد.
علاقه مندان ميتوانند، در صورت تقاضا، از معالجات صورت و ماساژ مرکز آب گرم هتل استفاده نمايند.رستوران بام هتل هيلتون پاتايا با نام Horizon از چشم انداز فوق العاده زيباي شهر برخوردار است. رستوران Edge نيز به سرو خوراکهاي متنوع سرتاسر قاره آسيا ميپردازد. ميهمانان همچنين ميتوانند از ترياي کنار استخر Shore و يا سالن Drift، نوشيدني دريافت نمايند.
اطلاعات تکميلي هتل هيلتون پاتايا:
نام هتل: Hilton Pattaya
درجه هتل: 5 Star
موقعيت: تايلند » پاتايا
تعداد اتاق ها: 302
وب سايت: www3.hilton.com/en/index.html
مشخصات هتل هيلتون پاتايا:
امکانات رفاهي

رستوران
ترانسفر فرودگاهي
فروشگاه
ورود حيوانات
تلويزيون کابلي/ماهواره‌اي
سرويس رايگان رفت و آمد
خدمات 24 ساعته در اتاق
آسانسور
نگهداري بچه
رستوران فضاي باز
ميني بار رايگان
پارکينگ
کافي شاپ
خشکشويي
صندوق امانات
کافي شاپ فضاي باز
سشوار
پزشک