۱۰ مکان دیدنی و منحصر به فرد جهان

رستوران زير دريايي ايتا، جزيره ي رنگالي در کونراد مالديو
رستوران زير دريايي ايتا واقع در جزيره ي رنگالي در کونراد مالديو تنها رستوران زيردريايي جهان است که ساخته شده از شيشه به سبک آکواريوم در عمق ? متري از سطح اقيانوس و بر روي صخره هاي مرجاني مي باشد . در رستوران زيردريايي ايتا که در زبان محلي به معني رستوران مرواريد است به همراه صرف غذا مي توانيد به طور ??? درجه مناظر زير اقيانوس را تماشا کنيد .

هتل رستوران گروتا پالازس در ايتاليا
در مقابل درياي آدرياتيک رستوران گروتا پالازس در محلي فوق العاده و در درون صخره هاي آهکي کنده شده قرار دارد که از نظر موقعيت مکاني هتل رستوران گروتا پالازس در ايتاليا مشابه اي در جهان ندارد .

باغ هاي قصر مارکيزي در فرانسه
باغ هاي قصر مارکيزي در فرانسه مهمترين جاذبه گردشگري در شهر وزاک در ايالت وزاک در فرانسه مي باشند که در بالاي دره و در ارتفاع ??? متري باغي پر از بوته ي شمشاد و گياهان فوق العاده است که با داشتن چندين محل استراحت، کلبه هاي سنگي و مکان هايي براي تماشاي اطراف در نوع خود منحصر به فرد مي باشد .

آکواريوم يخي در کسنوما در ژاپن
در شهر کسوناما در شمال شرقي ژاپن ??? گونه ي مختلف از موجودات دريايي را گرد هم آورده اند تا آکواريوم يخ زده يا “کوري نو سويي زو کوکان” را بوجود بياورند . آکواريوم يخي در کسنوما در ژاپن با ستون هاي يخي بزرگ و نورهاي آبي هيچ مشابه اي در جهان ندارد .

رستوران آبشار، ويلا اسکودرو در فيليپين
در رستوران آبشار ويلا اسکودرو در فيليپين در هنگام صرف غذا آب هاي آبشاري که در کنار رستوران جاري است از زيرپاهايتان رد مي شود و دکوراسيون شيک رستوران آبشار ويلا اسکودرو در فيليپين با ميز هايي از جنس چوب بامبو تجربه بي نظير از صرف غذا به شما مي دهند .

هتل برفي در قطب شمال
هتل برفي قطب شمال مکاني بي نظير براي اقامت مسافران قطب شمال است که در مسير درياچه ي لتوجاروي بهترين مسير منطقه قطب شمال واقع شده است .

مسير پياده روي گلپوش در باغ کاواچي فوجي در ژاپن
مسير پياده روي گلپوش در باغ کاواچي فوجي در ژاپن که به نام تونل ويستريا نيزمشهور مي باشد پياده روي لذت بخش در مسيري غرق در گل هاي فوق العاده را به گردشگران هديه مي دهد .
)
استخر شناي شيطان ، آبشار ويکتوريا در آفريقا
تالاب کوچک استخر شناي شيطان که در اطراف با صخره هاي کوچک و بزرگ احاطه شده واقع در بالاي يکي از بزرگ ترين و زيبا ترين آبشارهاي جهان يعني آبشار ويکتوريا در آفريقا در ارتفاع ??? متري و در جزيره ي ليوينگستون مي باشد که يکي از جذاب ترين و عجيب ترين مکان هاي ديدني جهان به حساب مي آيد .

واندرلند کالکار در آلمان
پارک تفريحي واندرلند کالکار در آلمان غربي که در گذشته يک رآکتور اتمي براي توليد برق بوده يکي از برترين پارک هاي جهان در جذب گردشگر مي باشد . تور هاي لحظه آخري

روستاي اسکيمو در وسط جنگل در فنلاند
روستاي اسکيمو در وسط جنگل در فنلاند با کلبه هاي شيشه اي اسکيمو اقامتگاهي رويايي براي مسافران فنلاند است که آسمان شبي پرستاره و با شفق قطبي را در زمان خواب براي مسافران تدارک ديده است .


gardesh.info