هتل کوثر تهران

هتل كوثر تهران با معماری نیمه سنتی خود در پنج طبقه یكی از جذاب‏ترین هتل‌های 4ستاره تهران است. این هتل واقع در قلب تهران و در نزدیكی میدان ولی‌عصر (عج) واقع شده است و با نمای زیبای ساختمان و لابی سنتی و نیز با تسهیلات رفاهی مناسب، میهمان‏ نوازی كم نظیری را ارائه می‌كند. نزدیكی هتل به مركز تهران امتیازی بزرگ و از مزیت‏های این هتل است و میهمانان با اقامت در هتل كوثر تهران به سهولت به نقاط مختلف دیدنی، موزه‌ها، مراكز تجاری، اداری و تفریحی دسترسی دارند.
آدرس : تهران ، میدان ولیعصر کوچه ملائی پلاک 21 ، هتل کوثر ، هتل کوثر
فاصله تا فرودگاه :50 دقيقه با ماشين
امكانات : یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، كافی شاپ ،
توضیحات: قوانين هتل براي اقامت كودكان سه تا هشت سال در صورت عدم استفاده از سرويس تخت نيمه بها می باشد.
دلایل انتخاب:هتل كوثر تهران با معماری نیمه سنتی خود یكی از جذاب‏ترین هتل‌های 4ستاره تهران است. این هتل واقع در قلب تهران و در نزدیكی میدان ولی‌عصر (عج) واقع شده است و با نمای زیبای ساختمان و لابی سنتی و نیز با تسهیلات رفاهی مناسب، میهمان‏نوازی كم نظیری را ارائه می‌كند. نزدیكی هتل به مركز تهران امتیازی بزرگ و از مزیت‏های این هتل است و میهمانان با اقامت در هتل كوثر تهران به سهولت به نقاط مختلف دیدنی، موزه‌ها، مراكز تجاری، اداری و تفریحی دسترسی دارند.
فاصله تا نمایشگاه بین المللی 16 دقیقه با ماشین (9.9 کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه امام خمینی 41 دقیقه با ماشین (50.7 کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه مهر آباد 20 دقیقه با ماشین (10.7 کیلومتر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن 17 دقیقه با ماشین (8.3 کیلومتر)
فاصله تا مصلی امام خمینی(ره) 12 دقیقه با ماشین (5.1 کیلومتر)