هتل اسپیناس تهران

آدرس : تهران ، بلوار کشاورز ، بین خیابان فلسطین و نادری ، پلاک 126 ، هتل اسپیناس ، هتل اسپیناس
فاصله تا فرودگاه :45 دقيقه با ماشين
امكانات : یخچال ، تلویزیون ، استخر ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، كافی شاپ ،
تسهیلات ویژه:اتاق های بسیار مدرن با امکانات نظیر اینترنت بی سیم، تلویزیون LCD و دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای استفاده از سیستم تهویه مطبوع مرکزی مدرنترین امکانات و تجهیزات ممکن برای برگزاری جشن ها، سمینار ها و همایش های بین المللی شما در سالن های با شکوه و مجلل. غذا های متنوع و لذیذ بین المللی همراه با سرویس های مطلوب در رستوران های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای و سنتی. مجموعه سلامتی و تندرستی بسیار مجهز. لابی با شکوه و مجلل همراه با کافی شاپ، موزیک زنده و چشم انداز عالی. بهترین و بزرگترین پارکینگ خصوصی برای تمامی میهمانان و استفاده کنندگان از خدمات هتل اسپیناس.
توضیحات: آرامش و آسایش همراه با مدرنترین امکانات 224 واحد اقامتی شامل سوئیت های مجلل همراه با ارائه بهترین سیستم های کنترل دما، صوتی، تصویری، تلفن، اینترنت پرسرعت بی سیم و دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای مدرنترین امکانات و تجهیزات ممکن برای برگزاری جشن ها، سمینار ها و همایش های بین المللی شما در سالن های با شکوه و مجلل. غذا های متنوع و لذیذ بین المللی همراه با سرویس های مطلوب در رستوران های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای و سنتی. مجموعه سلامتی و تندرستی بسیار مجهز تمرکز و دقت در ارائه سرویسهای مطلوب به مهمانان گرامی. پارکینگ اختصاصی و منحصر به فرد برای تمامی میهمانان.
فاصله تا نمایشگاه بین المللی 18 دقیقه با ماشین (10.6 کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه امام خمینی 38 دقیقه با ماشین (50.3 کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه مهر آباد 17 دقیقه با ماشین (10.3 کیلومتر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن 16 دقیقه با ماشین (8 کیلومتر)
فاصله تا مصلی امام خمینی(ره) 13 دقیقه با ماشین (5.2 کیلومتر)