پارک شهر کیش

جاذبه هاي گردشگري کيش - پارک شهر کيش فضاي مفرحي براي پر کردن اوقات فراغت کيشوندان و گردشگران مي باشد. در اين پارک علاوه بر فضاهاي سبز، درياچه مصنوعي، فضاي ورزش و تندرستي، پيست دوچرخه و اسکيت، آب نماي و ميدان گل، فضاسازي مناسبي براي استفاده معلولان نيز صورت گرفته است.
45 درصد مساحت اين پارک فضاي سبز است و از گونه هاي گياهي سازگار با آب و هواي کيش و مبلمان شهري شکيل و زيبا استفاده شده و ديواره هاي کناري پارک نيز با بهره گيري از نقاشي هنرمندان کيش مزين شده است. همچنين آلاچيق هايي براي استراحت و اسکان خانواده ها در آن تعبيه شده تا در مدت حضور و گردشگري در پارک از فضاهاي ايجاد شده بهترين استفاده را ببرند.
درياچه مصنوعي ايجاد شده در پارک شهر کيش اولين درياچه بزرگ کيش است که در آن 20 تا 30 قايق پدالو به آب انداخته شده تا خانواده ها در فضايي آرام به تفريح بپردازند.
برخي فضاهاي اين پارک از جمله محوطه بازي کودکان طوري طراحي شده که تا فصل تابستان مسقف شده و قابليت استفاده را خواهد داشت و مردم مي توانند از اين فضاها در ايام گرم سال استفاده بهينه داشته باشند.
ايجاد پارکينگ در فضايي به مساحت يک هکتار و شهربازي مدرن در فضايي به مساحت پنج هکتار از ديگر برنامه هايي سازمان منطقه آزاد براي توسعه پارک شهر و ايجاد فضايي مفرح براي پر کردن اوقات فراغت مردم جزيره است.