پارک آب و غواصی در آلانیا

پارک آبي Water Planet : اين پارک آبي در 30 کيلومتري آلانيا در منطقه Okudzalar واقع شده است. در اينجا 23 کوه آب هاي مختلف به تمام سايزها براي تمام سنين و سليقه هاي مختلف وجود دارد. در آنجا شما رودخانه " تنبل" و "Kamikadze " که فوق العاده مرتفع است و يا "سياه چاله" مرموز پيدا مي کنيد. بنابراين ما درياي خروشان و شادي را به شما تضمين مي کنيم. پارک آبي آلانيا بهترين مکان براي تمام اعضاي خانواده مي باشد. شما مي توانيد تمام روز را به شنا در استخرهاي مختلف ، لذت بردن از کوه هاي آب و خوردن ناهار در کافه ها و رستوران هاي مختلف و يا فقط آفتاب گرفتن بپردازيد.

· غواصي : اين فعاليت در حال حاضر در ترکيه يکي از محبوب ترين فعاليت در ميان گردشگران مي باشد و اين امر به دليل داشتن چنين اقليم فوق العاده، خورشيد درخشان و آب و هواي معتدل تعجب آور نيست. غواصي نه تنها راهي براي به دست آوردن احساسات فراموش نشدني و گذراندن اوقات فراغت است بلکه مکاني براي شناخت افراد جالب و تبديل غواصي به جلسات سالانه دوستان خوب نيز مي باشد. ميليون ها تن از ماهي هاي رنگارنگ، خورشيد درخشان ، شن و ماسه شگفت انگيز و خليج هاي زيبا آماده ملاقات با گردشگران هستند.

· Dolphinarium : در 18 کيلومتري آلانيا واقع شده است. شما و فرزندانتان احساسات فراموش نشدني از دلفين ها و نمايش فُک دريافت کنيد! شما همچنين بعد از نمايش مي توانيد شنا کردن با دلفين ها، گرفتن عکس و خوردن يک غذاي سبک در يک کافه را تجربه کنيد.  تور الانيا