شهر ها و محلهای تفریحی و دیدنی تایلند

?- بانکوک:بانکوک پايتخت و بزرگترين شهر تايلند است. در بانکوک محلهاي زيادي وجود دارد که روزانه تعداد بسيار زيادي از مسافران خارجي از اين محلها بازديد ميکنند. و به ? دسته قسيم ميشوند.
?- محلهاي مناسب براي شب
?- محلهايي که فقط در طي روز ميتوان از آنها بازديد کرد? ?- رويال کانال ?- گرند پلاس يا معبد بزرگ بودا ?- بازار جواهرات ?- موزه ملي ?- گالري ملي ?- پارک تفريحي دريم وورد يا دنياي رويا ?-گرند زوو يا باغ وحش بزرگ و ....
محلهائي که ?? ساعت شبانه روز باز است
?- کَوسن رود يا خيابان کَوسن
?- سيلوم رود يا خيابان سيلوم
?ـ سُخومويت رود يا خيابان سُخومويت.
در بانکوک مجتمع هاي تجاري بسياري وجود دارد که مناسب براي خريد و گردش است. تمام مجتمعهاي تجاري در بانکوک داراي سيستم خنک کننده مرکزي است و مي شود ساعت ها در آنجا به خريد و گردش و يا صرف غدا مشغول شد. در مجتمعهاي تجاري بانکوک ميتوان هر نوع کالائي را يافت. ازلوازم برقي و الکترونيکي تا پوشاک و مواد غدائي. اما بازار ها و مراکز تجاري نيز وجود دارند که فقط نوعي از کالا را عرضه مي کنند. اسامي مهمترين مراکز تجاري در بانکوک به اين شرح است: ?- بازار پوشاک و البسه: پتونام که شامل ? قسمت است ? بازار قديم که بازاري است به سبک بازار تهران و در نزديکي همين محل يک مجتمع بسيار بزرک جديد ساخته شده است . خريد از اين بازار ارزانتر از محل قديم است و اين محل داراي سيستم خنک کننده مرکزي براي کل مجتمع است که شما ميتوانيد به راحتي همه بازار را بگرديد و خريد کنيد.
?-بازار کامپيوتر و لوازم الکترونيک: نام اين بازار پنتيپ پلازا است در در نزديکي بازار پوشاک پتونام واقع شده است. در اين بازار جديدترين محصولات از کامپيوتر? قطعات الکترونيک. دوربينهاي عکاسي و فيلبرداري? سيستمهاي صوتي و تصويري و انواع محصولات الکترونيکي عرضه ميشود.
?- بازار موبايل و تلفنهاي همراه: نام اختصاري بازار: ام بي ک است که اين نام براي همه آشنا است براي رفتن به اين بازار کافي است تا به راننده تاکسي نام ام بي ک را بگوئيد. فاصله آن از بازار پتو نام زياد نيست حدود ?? دقيقه با تاکسي. تقريبا در تمام محله هاي بانکوک فروشکاهاي زنجيره اي بزرکي وجود دارد که نام آنها به اين شرح است: دِ مال. کِر فور . رابين سون . لوتوس . بيگ سي و...
?- شهر ايوتايا که در ?? کيلومتري شمال بانکوک واقع شده و پايتخت قديمي تايلند است? شهر ايوتايا يکي از ديدني ترين شهرهاي توريستي تايلند است? که داراي تعداد زيادي از معابد و ساختمانهاي قديمي و تاريخي است. ايوتايا واقعا ديدني است. ?-شهر چيانگ ماي در شمال تايلند? چيانگ ماي شهري تفريحي توريستي است که داراي آب و هواي مطبوع و متفاوت با بانکوک است. تور تايلند
?- جزيره بسيار زيبا و ديدني کاسَموئي( جزيره نارگيلها)
?- شهر توريستي نَخوم پاتوم در ?? کيلومتري غرب بانکوک. شهري بسيار زيبا و ديدني.
?- جزيره پوکت ( جزيره عجايب) در جنوب تايلند? اگر قرار باشد که در باره زيبائيهاي پوکت گفته شود بايد صد ها کتاب در اين باره نوشته شود. پس بهتر است فقط بگويم که دست کمي از بهشت ندارد. از مناظر طبيعي زيباي آن تا عجايب زير دريا مرجانهاي رنگارنگ و همچنين ماهيان رنگارنگ و زيباي زير دريا پوکت داراي بزرکترين مدرسه غواصي در آسيا است. غواصي حرفه اي و غواصي تفريحي براي توريستها و مسافران?
?- شهر پاتايا که شهر کاملا توريستي است. شهرها و محلهاي ديدني تايلند بسيار زياد و گسترده است و شهر هاي ذکر شده در اين وبلاگ تنها تعدادي از آنها هستند. اما چون ديدن تمام محلهاي توريستي نياز به وقت زيادي دارد که و در يک سفر ? ماهه نمي شود همه محلهاي توريستي را ديد لذا از ذکر نام همه آنها صرف نظر شده است. و سعي شده است تا بهترين و ديدني ترين محلها را که در بالا نام آنها ذکر شده است براي شما معرفي کنم.