آشنایی با سواحل تایلند

James Bond Beach
تور تايلند: در زبان محلي به اين ساحل Tapu ko گفته مي‌شود. اين جزيره از زمان توليد فيلم جيمز باند ، The Man with the Golden Gun ، يعني در سال 1974 به شهرت رسيد. اگر چه اين جزيره تنها يه يک مخروط آهکي شبيه است و هيچ جزيره اي در اطراف آن وجود ندارد، اما در اين جزيره امکانات قايقراني وجود دارد که مي‌تواند براي بازديدکنندگان تجربه اي فراموش نشدني باشد.

Kata Beach
کاتا (kata) از پرطرفدارترين نقاط جزيره پوکت (Phuket) بوده نسبت به پاتونگ (Patong) آرام تر و خلوت تر است. کاتا دو ساحل دارد(Yai Kata و Noi Kata) که هر دو ازآرامش و زيبايي بسيار برخوردار هستند . مي‌توانيد در اين سواحل از نور آفتاب لذت ببريد، نوشيدني هاي خنک بنوشيد و درياي زيبا و آرام را تماشا کنيد.
Mosquito Island
منظره غروب آفتاب در اين ساحل فوق العاده زيبا و چشم نواز است. افراد دراين ساحل به شنا با لوله تنفس مي‌پردازند، از مناظر غروب عکس برداري مي‌کنند و از نوشيدني هاي خوش طعم و خنک لذت مي‌برند.

Ko Phi Phi Don
اگر نور آفتاب را دوست داريد و از آن لذت مي‌بريد، حتماً به اين جزيره سري بزنيد! هيچ جاده اي در اين جزيره وجود ندارد و تمامي‌ رفت و آمدها با قايق صورت مي‌گيرد. در اين جزيره مردمي‌ با فرهنگ هاي متفاوت، بودايي ها و هندوها و ... در کنارهم زندگي مي‌کنند. توريست ها سوار بر قايق از جزيره پوکت به Don Phi Phi Ko مي‌آيند تا از زيبايي و امکانات آن برخوردار شوند. ولي بهترين زمان براي سفر به اين جزيره زمانيست که جمعيت آنجا را ترک مي‌کند و شما مي‌توانيد در آرامش به تفريح و تماشا بپردازيد.