تبدیل ارز در تایلند

تور تايلند - ارزهاي معتبر و چک هاي مسافرتي را به راحتي مي توان در هتل ها،‌ مراکز توريستي، بانک ها، مراکز خريد و صرافي ها تبديل کرد ( در تايلند ريال تبديل نمي شود).
تبديل چک هاي مسافرتي بهتر است در بانک ها صورت گيرد و براي اين کار به گذرنامه نياز است. نرخ تبديل ارز در بانک ها و صرافي هاي معتبر بهتر از هتل ها و فروشگاه ها ست. در حال حاضر (????) هر دلار امريکا حدودا معادل ?? بات است.
** کارت هاي اعتباري مانند امريکن اکسپرس، دينرز کلاب،‌ مستر کارت و ويزا در تايلند به طور گسترده مورد استفاده هستند.
توصيه مي کنم دوستاني که به تايلند سفر مي کننند براي پول تاکسي حدود 500 تا 600 بت (واحد پول تايلند) رو از ايران با خودشون ببرن و بقيه پول رو اسکناس هاي 50 و 100 دلاري ببرن ( اسکناس 50 و 100 دلاري اونجا به قيمت بهتري Exchange ميشه )


ويزاي تايلند:
1- رشد صنعت جهانگردي تايلند را در سال هاي اخير بايد در راستاي توجه خاص دولت به اين صنعت به حساب آورد. با اين حال دولت تايلند براي مديريت مثبت تردد اتباع خارجي، مقررات صدور رواديد را سخت تر نموده است و بر همين اساس توصيه مي شود هموطنان عزيز قبل از سفر به اين کشور براي تحصيل رواديد اين کشور اقدام نمايند.
2- چنانچه اتباع جمهوري اسلامي ايران از طريق ساير نمايندگي هاي اين کشور در خارج از کشور تقاضاي صدور رواديد بنمايند، مجوز رواديد از طريق وزارت امورخارجه صادر شده و اين امر حداقل دو هفته به طول مي انجامد.
4- هزينه رواديد از کليه همراهان اخذ مي گردد.
5- هزينه هاي پرداخت شده در صورت رد درخواست متقاضي يا انصراف وي، غير قابل استرداد مي باشد.

¬ مدارک لازم جهت اخذ ويزاي تايلند:
اصل گذرنامه(6 ماه اعتبار)
3 قطعه عکس( 6*4 رنگي)
کپي از تمام صفحات شناسنامه
اصل بليط Confirm شده
کل هزينه رواديد.