هتل تایتانیک بیچ لارا (TITANIC BEACH LARA) آنتالیا

تور ترکيه - هتل تايتانيک آنتاليا در يکي از جذاب‌ترين سواحل آنتاليا و مديترانه، ساحل لارا قرار گرفته. هتل تايتانيک همانطور که از اسمش پيداست تم دريايي دارد و طراحي ساختمانش شبيه کشتي تايتانيک است. فضاي سرسبز و پرنشاط محوطه آن و 600 اتاق لوکسش که همگي نور طبيعي، مبلمان راحت و بالکن رو به دريا دارند، آن را به يکي از پرطرفدارترين هتل‌هاي آنتاليا تبديل کرده. چه با خانواده به آنتاليا سفر کنيد، چه براي ماه عسل بياييد و چه عاشق طبيعت و ورزش‌هاي آبي باشيد، هتل تايتانيک آنتاليا يکي از بهترين انتخاب‌هاست. محل هتل
هتل تايتانيک در ساحل آرام لارا قرار گرفته و فاصله‌اش تا مرکز شهر 10 کيلومتر و تا فرودگاه 15 کيلومتر است.

توصيف اتاق
اتاق‌هاي هتل تايتانيک آنتاليا لوکس و مجهز هستند و امکاناتي مثل سيستم تهويه‌ي مطبوع هوا، تلويزيون ماهواره‌اي، ميني‌بار، اينترنت پرسرعت، تراس و چشم‌اندازي به مديترانه دارند.

امکانات ورزشي
هتل داراي تفريحات بسياري از جمله مسابقات شنا و بازي‌هاي آبي در طول روز است و شب‌ها نمايش‌ همراه با موسيقي زنده در کلاب زيردريايي اجرا مي‌شود. از امکانات ديگر مانند باشگاه ورزشي، خدمات ماساژ، تنيس، جلسات آيروبيک، بسکتبال، واليبال ساحلي، استخر (سرپوشيده، روباز، مخصوص کودکان) و حمام و سونا هم مي‌توانيد لذت ببريد. بچه‌ها هم مي‌توانند در زمين بازي بزرگ هتل تايتانيک آنتاليا حسابي خوش بگذرانند.

غذاي هتل
همه‌ي وعده‌هاي غذايي به صورت بوفه سرو مي‌شوند. همچنين ? رستوران ديگر- از جمله رستوراني براي افراد سيگاري- در هتل وجود دارند، که غذاهاي مختلفي با منوي انتخابي دارند.

فاصله تا نزديک‌ترين فرودگاه
ANTALYA (فاصله: 10 کيلومتر, 15 دقيقه)