میدان اسبدوانی

جاذبه هاي گردشگري امارات- از سال 1981 اسب دواني در دبي پايه گذاري شد و حدوداً 10 سال بعد در سال1992 کلوپ اسبدواني در نادالشبا فعاليت هاي خود را بسط و ادامه داد.
در سال 2010 ميدان اسبدواني دبي به نام Meydan با مسابقات جهاني اسبدواني افتتاح شد.
Meydan يکي از بزرگترين مکان هاي مسابقات اسبدواني دنيا ميباشد که 60 هزار صندلي براي پذيرش تماشاگران را داشته وداراي مسير مسابقه اسبدواني بطول 2400 متر مي باشد. بعلاوه 285 اتاق و سوئيت مدرن در اين مکان آماده ارايه به مشتريان مي باشد.


مساجد امارات
با وجود بافت مدرن شهري و آسمانخراش هاي سر به فلک کشيده امارات که باعث رشد سريع آن شده است ولي هنوز حضور مساجد زيبا و با شکوه و صداي طنين انداز اذان سنت در پرستش و دعا به خوبي شنيده مي شود. شنيدن صداي اذان از مساجد گوشه و کنار امارات يادآور اين است که اساس تاريخ و فرهنگ اين مرز و بوم بر پايه اسلام بنا نهاده شده است

مسجد جامع شيخ زايد
1 2 3 4
بناي مسجد جامع شيخ زايد بن سلطان آل نهيان مسجدي در شهر ابوظبي واقع شده است. اين مسجد بعد از مسجدالحرام و مسجدالنبي سومين مسجد بزرگ جهان است و يکي از نقاط ديدني امارات متحده عربي به شمار مي آيد. آرامگاه شيخ زايد نيز در سمت شمال مسجد واقع شده است.

مسجد هاي بسيار زيبايي در شهر وجود دارد که يکي از بزرگترين و زيباترين آن ها مسجد جميرا مي باشد اين مسجد نمونه اي چشمگير از معماري اسلامي نوين است که ساخته شده از سنگ و به سبک قرون وسطايي مي باشد اين مسجد با مناره هاي دوقلو و گنبد با عظمت خود نشان اختصاصي شهر محسوب مي شود. به خصوص در شب هنگامي که چراغ هاي ظريف آن هنرنمايي مي کنند بسيار ديدني و جذاب مي باشد. مسجد جميرا بزرگترين مسجد مورد تحسين دبي مي باشد و يکي از بزرگترين ديدني هاي جذاب دبي محسوب مي شود.