تور روسیه یکی از پرفروش ترین تورهای مسافرتی در ایران

از ابتداي امسال مسافراني که قصد سفر به کشورهاي خارجي براي تفريح دارند به دنبال سفر به موسکو ، سن پترزبورگ و ساير شهرهاي معروف روسيه هستند.

مسافرت به کشورهاي خارجي علاوه بر تفريح و آشنايي با طبيعت و فرهنگ ساير کشورها، از نظر کسب تجربه هاي جديد هم جذابيت هاي خاصي براي گردشگران دارد. به همين دليل است که افرادي که يکبار به سفر خارجي مي‌روند علاقه‌مند ميشوند که سفر به ساير کشور هاي دنيا را هم تجربه کنند، تا با تفاوت‌هاي شگفت‌انگيز مناطق مختلف دنيا آشنا شوند.

در چند سال اخير گردشگران در اولين فرصت و تعطيلات بدنبال تور هاي لحظه آخري هستند تا جذاب ترين مقاصد گردشگري را با پرداخت کمترين هزينه تجربه کنند. همچنين تور اروپا و تور مالديو نيز از محبوبيت بسياري برخوردارند.

اما چه شد که از ابتداي سال 95 به ناگهان تور روسيه با استقبال بيشتري نسبت به سالهاي قبل روبرو شد؟
روسيه که بيشتر با موسکو و سن پترزبورگ براي گردشگران شناخته ميشود هميشه طرفداران خاص خودش را داشته است، اما دليل اصلي محبوبيت اخير آن بيشتر سياسي است.
اخيرا توريست هاي ايراني بدليل مسائل سياسي که پيش آمده بجاي سفر به کشورهاي اطراف ايران مانند ترکيه و دبي بدنبال مسافرت به کشورهايي هستند که کمتر ميشناسيم و در عين حال بسيار جذاب هستند که در اين بين روسيه بدليل مسائل سياسي بيشتر از قبل مورد توجه مردم قرار گرفته است و از نظر گردشگري هم اين کشور پنهاور جذابيت هاي فراواني دارد.
يکي از جاذبه‌هاي مسکو، سبک معماري خاص آن است. در نگاه اول اين گونه به نظر مي رسد که نوعي همساني در سبک وجود دارد، ولي با کمي دقت با تنوع سبک ها مواجه مي شويم. اين تنوع به اندازه اي است که مي توان مسکو را کانون انواع سبک هاي معماري به شمار آورد. معماري مسکو گذشته از بعد ساختمان سازي، از ابعاد ديگر نيز قابل توجه است. 

منبع: بيتوته