پارک‌ها و فضاهای طبیعی پوکت

جزيره‌ي في‌في
اين جزيره يکي از زيباترين جزيره‌هاي گرمسيري در دنيا، و يکي از اصلي‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري کشور تايلند است. جزيره‌ي في‌في در چهل و هشت کيلومتري پوکت قرار گرفته و قايق‌هاي مختلفي هر روز در اين مسير در حال رفت و آمدند. سواحل مرجاني مناسب غواصي، غارهاي مرموز و هيجان‌انگيز و طبيعت بي‌نظير، برنامه‌هاي گردش با قايق پارويي و صخره‌نوردي از جمله جذابيت‌هاي اين جزيره‌ي زيبا هستند. تور تايلند
سواحل
سواحل غربي پوکت با 810 كيلومتر مربع مساحت، مجموعه‌اي از سواحل پاتونگ، كارون و كاتا است. بيشتر اين مناطق تحت تاثير سونامي قرار گرفته‌اند، اما با اين حال هنوز هم سواحل شني بي‌نظيري دارند.
در جنوبي‌ترين قسمت جزيره، ساحل هات نائي هان قرار دارد كه خيلي خلوت و آرام است. اگر به سمت شرق برويد، هات راوائي بهترين ساحلي است كه مي‌توانيد با قايق‌هاي آن‌جا چرخي اطراف بزنيد.
در جزاير غربي نيز مي‌توانيد به سراغ لائم سينگ برويد، اين ساحل در شمال پاتونگ قرار گرفته است و قطعاً قطعه‌اي از بهشت است كه در زمين جا مانده است. در سواحل شمال غربي نيز هات مائي خائو قسمتي از پارك دريايي ملي سيرينات است.

غواصي
با اين‌كه مكان‌هاي بسيار زيادي براي غواصي در تايلند وجود دارد، اما پوكت بهترين آن‌هاست. اين جزيره از قديم مركز ورزش‌هاي آبي و فعاليت‌هاي غواصي در تايلند و يكي از 10 مكان اصلي غواصي در دنيا است. شمال جزيره سواحل خوب و مناسبي براي غواصي دارد و در سواحل غربي هم مي‌شود اين کار را امتحان کرد.
بين دماغه‌هاي صخره‌اي بين سواحل، با وسائل و تجهيزات غواصي مي‌شود به قسمت‌هاي عميق‌تر آب رفت وزيبايي‌هاي داخل آب را بهتر و بيشتر ديد.
از ديگر تفريحات در پوکت مي‌توان به قايق‌سواري در آب‌هاي خروشان، فيل‌سواري، گردش در باغ پروانه‌ها، دوچرخه‌سواري در کوهستان، موزه‌ي صدف و بانجي‌جامپينگ اشاره کرد.