هتل گلدن هیل استانبول ترکیه

موقعیت هتل گلدن هیل ترکیه در یکی از مناطق قدیمی استانبول و در مرکز شهر واقع شده است . این هتل در منطقه فیندیکزاده است و پانزده دقیقه با هر گوشه از بخش مناطق اروپایی استانبول فاصله دارد

هتل دارای رستوران و فروشگاه‌های زیبایی میباشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. با استفاده از حمل و نقل عمومی، تا میدان تقسیم تکسیم Taksim و سرزندگی شبانه‌اش ١٠ دقیقه‌ فاصله است. عکس هتل گلدن هیل استانبولفرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.
این هتل برای اقامت خانواده مناسب میباشد و در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای از جاذبه‌های دیدنی استانبول ترکیه مثل ایاصوفیه ، کاخ توپ‌کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه‌باغچه قرار گرفته است.
از مهمترین دلایل انتخاب هتل گلدن هیل استانبول در تور استانبول را میتوان قیمت هتل گلدن هیل در استانبول و موقعیت مناسب آن اشاره کرد
هتل گلدن هیا استانبول Golden Hill دارای سالن SPA هست. محلی که شما می توانید از لحاظ فیزیکی و روانی در آنجا آرامش پیدا کنید. در این سالن با جوی آرامش بخش و شگفت انگیز، شما می توانید با استفاده از امکانات خاص درمانی و آرامش بخشی از تمام انرژی های منفی و استرس زندگی روزمره خلاصی یابید.
هتل 4 ستاره گلدن هیل استانبول دارای 97 اتاق می باشد که شامل 91 اتاق استاندارد است که در صورت لزوم ظرفیت اضافه کردن تخت سوم را نیز داراست و کفپوش آن نیز موکت است 6 سوئیت می باشد.
امکانات اتاقها هتل گلدن هیل در استانبول : بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی .
امکانات هتل گلدن هیل استانبول : سالنهای کنفرانس . ویدئو . اینترنت . صرافی . آسانسور . صندلی‌های حمام آفتاب ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و ... می باشد.

نقشه و آدرس هتل گلدن هیل در استانبول :Millet Caddesi, No.104, Findikzade, Istanbul , Turkey