هتل ونوس اصفهان

هتل هاي اصفهان - هتل ونوس اصفهان با معماري سنتي و مدرن با مساحتي حدود 700 مترمربع و 5000 مترمربع بنا، در 5 طبقه، داراي 57 باب اتاق 1 و 4 تخته و سوئيت هاي مجلل که همگي داراي امکاناتي خاص و منحصر به فرد مي باشد، در خدمت مهمانان گرامي است. هتل ونوس در مرکز شهر اصفهان واقع شده است.
هتل ونوس اصفهان هتلي نوساز در مرکز شهر اصفهان و در مجاورت کليه اماکن و بناهاي تاريخي واقع شده که داراي ساختي سنتي و زيباست، با تخفيفهاي ويژه در رزرو هتل ونوس اصفهان.
خدمات :
از ويژگي هاي هتل ونوس اصفهان مي توان به قرار گرفتن آن در مرکز شهر و در مجاورت کليه اماکن و بناهاي باستاني از جمله ميدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، خيابان چهارباغ عباسي، رودخانه زيباي زنده رود و پل هاي تاريخي و معروف شهر اصفهان و نزديکي به کليه ارگان ها و سازمان ها و مراکز تجاري، اقتصادي، تفريحي، سياسي و پزشکي موجود در شهر اصفهان اشاره کرد.
خدمات هتل ونوس اصفهان شامل:رستوران، کافي شاپ، سوناوجکوزي، پارکينگ خصوصي، تاکسي سرويس شبانه روزي، خشکشويي مي باشد.
خدمات ويژه :
هزينه اقامت کودکان زير 5 سال رايگان، 7 تا 12 سال نيم بها، 12 سال به بالا تمام بها مي باشد.
سرويس اضافه هتل ونوس اصفهان: تخت همراه با تشک خوشخواب مي باشد.
همه اتاقها داراي سرويس فرنگي بوده و داخل هر راهرو يک سروريس ايراني موجود مي باشد.
اينترنت، وايمکس، پنل صوتي، نور و آباژور، تلويزيون، يخچال ميني بار و ميز پذيرايي در هر اتاق موجود ميباشد.
آدرس : اصفهان ، خيابان چهار باغ عباسي، بعد سه راهي ، خيابان آمادگاه ، هتل ونوس ، هتل ونوس
فاصله تا فرودگاه :40 دقيقه با ماشين
امكانات : يخچال ، تلويزيون ، استخر ، رستوران ، اينترنت ، سرويس فرنگي ، سرويس ايراني ، پاركينگ ، لابي ، كافي شاپ ،
تسهيلات ويژه:اين هتل يکي از هتل هاي خوب شهر اصفهان مي باشد که علاوه بر موقعيت مکاني بسيار مناسب از معماري منحصر به فردي نيز برخوردار مي باشد و در ابتداي سال 89 افتتاح شده است. از ديگر ويژگي هاي اين هتل مي توان به قرار گرفتن آن در مرکز شهر و در مجاورت کليه اماکن و بناهاي تاريخي از قبيل ميدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، خيابان چهارباغ عباسي، رودخانه زيباي زاينده رود و پلهاي تاريخي و معروف اصفهان و نزديکي به کليه ارگان ها و سازمان ها و مراکز تجاري، اقتصادي، تفريحي، سياسي و پزشکي موجود در شهر اصفهان مي توان اشاره کرد.