جت اسکي در جزيره کيش

جاذبه هاي گردشگري کيش - اجاره جت اسکي در كيش
با مراجعه به يکي از کلوپهاي غواصي و دريايي جزيره کيش ميتوانيد از جت اسکي استفاده نماييد و ساعات لذت بخشي را با اين وسيله تجربه کنيد.

شرايط استفاده از جت اسكي:
1- به هر خانواده يا گروه بيش از يک دستگاه جت اسکي واگذار نمي شود.
2- افراد سنگين وزن بايستي به تنهايي جت سواري کنند.
3- مطالعه دقيق و تکميل فرم قرارداد اجاره جت اسکي ارائه شده از طرف کلوب.
4- توجه خاص به آموزش هاي مربي جت اسکي و انجام و رعايت کامل آموزش هاي داده شده.
5- جت اسکي را فقط در محدوده و سرعت هاي مشخص شده توسط کلوپ هدايت نماييد و از وارد شدن به محدوده ديگر کلوپ ها و شناورها جدا خودداري نماييد.
6- عدم اجرا هرگونه مانور آکروباتيک و خطرناک از جمله دور درجا زدن.
7- رعايت فاصله 100 متري با هرگونه شناور و اسکله و مانع در جهت جلوگيري از بروز حادثه.
8- در هنگام دور شدن و نيز نزديک شدن به ساحل و همچنين دور زدن از سرعت خود بکاهيد. دور زدن با سرعت زياد باعث مي گردد که سرنشين همراه تعادل خود را از دست داده و زودتر از جرخش جت اسکي شما را به داخل آب بکشد و جت را واژگون کند.
9- در هنگام چپ و واژگون شدن جت اسکي دست خود را از دسته فرمان جدا کرده اجازه دهيد تا جت اسکي به صورت خودکار به حالت اوليه بازگردد. سپس از قسمت پشت جت اسکي سوار شويد، در صورت رها نکردن دسته فرمان جت اسکي باعث وارد شدن آب به داخل موتور جت اسکي ميگرديد.
10- در صورت مشاهده ناگهاني هرگونه شناور يا مانعي به منظور جلوگيري از تصادف کافيست ضمن برداشتن دست خود از روي گاز فرمان جت اسکي را کاملا به يک سمت بچرخانيد. هرگز اهرم گاز را با ترمز اشتباه نگيريد که در صورت انجام اين اشتباه نه تنها ترمز نمي کنيد بلکه جت خود را با تمام قدرت به شناور مقابل خود مي کوبيد و باعث بروز حادثه بسيار ناگوار ميگرديد.
11- در صورت مشاهد شناوري در حرکت مقابل خود از عبور از مقابل آن خودداري نموده و هميشه بايد از قسمت پشت آن عبور نماييد.