هتل متروپولیتن پالاس تور دبی

هتل متروپوليتن پالاس در دبي در خيابان پرجنب و جوش ال مکتوم دوبي واقع شده و دسترسي خوبي به نهر دوبي و برج مشهور ساعت دارد اين هتل مجلل با در اختيار داشتن امکاناتي ممتاز و درجه يک و پرسنل با اخلاق و ورزيده توانسته بهترين سرويس ها را به تور دوبي ارائه نموده و رضايت ايشان را جلب کند .

مکاني که هتل متروپوليتن پالاس ديره دبي در آن قرار دارد به بسياري از مراکز تفريحي دبي و مراکز خريد دبي نزديک بوده و وسايل حمل و نقل عمومي نيز به راحتي در دسترس است . به عنوان مثال ، سوق طلاي دبي و باشگاه گلف کريک تنها 5 دقيقه با ماشين از هتل مترو پليتن پالاس دبي فاصله داشته و فرودگاه بين المللي دبي هم 10 دقيقه تا اين هتل باشکوه فاصله دارد .

براي آسايش ميهمانان و سهولت در تردد به تفرجگاه هاي ساحلي شاتل رايگان به پارک ساحلي جميرا را در اختيار ايشان قرار داده است . در ضمن ساختمان مدرن هتل مترو پوليتن دبي زيبا و چشم نواز بوده و محيط داخل آن از دکوراسون شيک و مجللي برخوردار بوده و اصول هتلداري و نکات بهداشتي به طور کامل در آن رعايت مي گردد .

اتاقهاي هتل مترو پليتن پالاس دوبي شامل 212 اتاق استاندارد ، سوئيت هاي مجلل و زيباست که بسيار زيبا و ماهرانه طراحي شده و و داراي متراژهاي متنوع بوده و با سليقه مشکل پسندان سازگار است هر اتاق شامل يک فضاي نشيمن، حمام لوکس و طيف وسيعي از امکانات مدرن از جمله تلويزيون کابلي و دسترسي به اينترنت با سرعت بالا مي باشد.همه ساله اين هتل پذيراي تعداد زيادي توريست و مهمان تور دبي از کشورهاي مختلف مي باشد .

چهار رستوران در هتل مترو پوليتن دبي براي انتخاب وجود دارند ، يکي از رستوران هاي اين هتل که از هتل هاي 5 ستاره دبي است لبناني بوده و به برگزاري موسيقي زنده و رقص عربي ميپردازد.3 رستوران ديگر به ترتيب خانه استيک ، رستوران مديترانه اي و رستوران بين المللي شبانه روزي ميباشند.

از امکانات تور دبي هتل مترو پوليتن پلاس: استخر روباز ، مرکز آب گرم واسپا ، ماساژ ،سونا و جکوزي ، سالن بدنسازي مجهز ، سالن آرايش و زيبايي ، سرويس نگه داري از کودک ، دستگاه خود پرداز ، ترانسفر فرودگاهي ، صرافي ، فروشگاه ، بسته هاي ناهار ، اينترنت ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهويه ، بار ، پذيرش و تحويل فوري و 24 ساعته ، خدمات گردشگري اشاره کرد

 

هتل 5 ستاره متروپوليتن پالاس دبي دقيقه با ماشين، تا بازار طلا فاصله داشته و امکاناتي را از قبيل استخر روباز، سونا و ورزشگاه به ميهمانان خود ارائه ميدهد. اتاق هاي هتل از نشيمن و تلويزيون LCD برخوردار ميباشند. اتاق ها بزرگ بوده و به سبک سنتي عربي ويا شرقي طراحي شده و برخي از آنان نيز مجهز به ميز کار و يخچال ميباشند.

 

هتل متروپوليتن پالاس دبي داراي رستوران است که ميهمانان ميتوانند با بهره گيري از خدمات ماساژ درماني دمي را به آرامش درجکوزي سپري کنند. اطلاعات هتل، شبانه روز پاسخگوي ميهمانان ميباشد. باشگاه گلف دبي تنها چند دقيقه با ماشين، تا هتل فاصله دارد. پارکينگ رايگان، در محوطه هتل، موجود ميباشد.