هتل شهر تهران

اگر بخواهیم هتل شهر را در یک جمله معرفی کنیم می شود هتلی 3 ستاره که 3 ستاره نیست! هتلی بسیار لوکس و تمیز در شرق تهران با امکانات کامل رفاهی که توانسته است به یکی از بهترین هتل های تهران بدل شود. این هتل در سال 1374 در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در ابتدای شاهراه شرقی تهران و در دامنه جنگلی سرسبز کوه پایه های تهران بنا نهاده شد. ساختمان شامخ با معماری سنتی – کلاسیک این هتل، آنرا به نمادی منحصربفرد در شرق تهران تبدیل نموده است.
فاصله تا مرکز شهر: 20 دقیقه
فاصله تا فرودگاه: 30 دقیقه
آدرس هتل: تهران – سه راه تهرانپارس – هتل شهر
خدمات هتل: بنای ساختمان هتل شهر تهران با مساحت 8 هزار متر در 4 طبقه که مشتمل بر 110 باب اتاق اقامتی در سه سطح لوکس، درجه 1 و سنتی همراه با لاندری و دارای رستوران ایرانی، فرنگی و تالارهای چند منظوره جهت برگزاری جشن، میهمانی و همایش همراه با پارکینگ اختصاصی، پذیرای میهمانان است.
رستوران ملل با سرو انواع غذاهای فرنگی، دریایی همراه با تراس سنتی با فضایی آرام و دلنشین از ساعت 13 الی 24 آماده سرویس دهی به مسافران است. همچنین رستوران کلاسیک با سرو انواع غذای ایرانی میزبان میهمانان و مسافران است.
تالارهای رز و عقیق با اتاق عقد اختصاصی همراه با یک شب اقامت رایگان بعنوان هدیه هتل به زوج های جوان، آماده پذیرایی از جشن ها، میهمانی ها، ولیمه و سمینارهای شماست.
فاصله تا نمایشگاه بین المللی 22 دقیقه با ماشین (13.7 کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه امام خمینی 41 دقیقه با ماشین (58.8 کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه مهر آباد 28 دقیقه با ماشین (26.2 کیلومتر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن 24 دقیقه با ماشین (22.4کیلومتر)
فاصله تا مصلی امام خمینی(ره) 15 دقیقه با ماشین (11.4 کیلومتر)
فاصله تا مجموعه ورزشی آزادی 28 دقیقه با ماشین (29.1کیلومتر)
فاصله تا بیمارستان تخصصی چشم(نور) 20 دقیقه با ماشین (15.9کیلومتر)
فاصله تا بیمارستان امام خمینی 28 دقیقه با ماشین (13کیلومتر)