هتل ساسان شیراز

هتل ساسان در مرکز شهر شیراز قراردارد. این شهر زیبا با تاریخی کهن، حکایت از قدمت تمدن ایران دارد. دیدار از شهر شیراز جزء برنامه جهانگردان است که به ایران می آیند.این هتل در قسمت مرکزی شهر میان بانک ها، مراکز تجاری، بازار اصلی، و نزدیک به مجموعه آثار تاریخی زندیه می باشد. فاصله از هتل تا فرودگاه 30 دقیقه، تا تخت جمشید 60 دقیقه، تا آرامگاه حافظ 10 دقیقه، و تا آرامگاه سعدی 15 دقیقه می باشد.
اتاق ها
هتل ساسان دارای 10 باب اتاق یک تخته، 12 باب اتاق دو تخته، 10 باب اتاق سه تخته، و 2 باب سوئیت می باشد که تمامی اتاق ها و سوئیت ها با دارا بودن امکاناتی نظیر: سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کولرگازی، تلوزیون ال ای دی، اینترنت وایرلس، تلفن خودکار، ساعت بیداری، ویدیو مرکزی، رادیوسانترال، و … جهت آسایش و آرامش میهمانان گرامی فراهم آمده است.
خدمات
از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هتل ساسان دارا بودن لاندری، آسانسور، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، شبکه های منتخب ماهواه ای، صندوق امانات، فکس، کافی نت، و دستگاه های پرداخت الکترونیک عضو شتاب اشاره کرد.
ضمنا در صورت درخواست، گروه های توریستی این هتل حاضر به هر نوع همکاری از نظر ترانسفر و راهنمای محلی به زبانهای خارجی می باشد.
لابی
لابی هتل ساسان با محیطی آرام و دلنشین برای پذیرایی و ملاقاتهای دوستانه شما میهمانان عزیز می باشد که در تمامی ساعات شبانه روز همراه با موسیقی سنتی و دسترسی به امکانات گوناگون جهت برآورده کردن نیاز شما میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است.
کافی شاپ
کافی شاپ هتل ساسان با کادری مجرب 24 ساعته جهت سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، چای، قهوه، و نسکافه در خدمت میهمانان عزیز می باشد