هتل های مارماریس

بهتر است از قبل سفر به مارماريس به فکر رزرو هتل موردعلاقه‌تان باشيد ؛ از بين هتل‌هاي مختلف با ستاره‌هاي متفاوت و يا ويلاهاي ساحلي، هماني را انتخاب کنيد که بيشتر دوست داريد . سرويس‌هاي هتل‌هاي مارماريس با هم متفاوت است و يک هتل با سه ستاره ، امکانات و پذيرايي خوب مي‌تواند از 60-70 هزار تومان به بالا هزينه داشته باشد . تمامي هتلهاي شهرمارماريس توسط پياده رويي بسيار طولاني (با مسافت تقريبي 8 کيلومتر) به همديگر متصل هستند و اين شکل از ارتباط فقط در هتلهاي مارماريس ديده ميشود.

مارماريس داراي تعداد بسيار زيادي هتل ميباشد که مطمئنا هتل هاي واقع در منطقه ايچ ملر (icmeler) سطح و کلاس بالاتري دارند و اکثر هتل هاي ستاره مارماريس در اين منطقه قرار دارد . همچنين ساحل ايچ ملر بهترين ساحل مارماريس است که چشم هر توريستي را به خود جذب مينمايد اما در مجموع هتل هاي مارماريس از سطح کمي و کيفي پايين تري نسبت به هتل هاي آنتاليا و کوش آداسي و بدروم برخوردار هستند و اگر طرفدار هتل هاي پر زرق و برق آنتاليا (مخصوصا مناطق کمر، لارا و بلک) هستيد اکثر هتل هاي مارماريس شما را راضي نميکنند. در طول اين سفر هتل هاي بسياري را مشاهده کرديم (منظور فضاي داخلي هتل ها و امکانات و . . . . است) که اين هتل ها را بصورت جداگانه به شما معرفي خواهيم نمود.
تورهاي مختلف تفريحات ماماريس را مي توانيد از پذيرش هتل هاي مارماريس بخواهيد .در مارماريس تمامي هتل ها در شهر و يا در فاصله نزديکي از آن قرار گرفته اند و دورترين هتل با مرکز شهر (ميدان آتا ترک) کمتر از 8 کيلومتر فاصله دارد . شايد بزرگترين نقطه ضعف مارماريس را بتوان فاصله طولاني فرودگاه ازمير تا شهر مارماريس دانست که با توجه به شرايط مختلف و با اتوبوس تقريبا 4 تا 4.30 ساعت است اما لذت بودن در مارماريس ارزش تحمل اين زمان را دارد . تقريبا اکثر کساني که در اين تور همراه ما بودند از مسافرت به مارماريس کاملا راضي و خوشنود بودند و خيلي از آنها علاقمند به گذراندن مدت زمان بيشتري (بين 10 تا 14 روز) بودند . ضرب المثل جالبي ميان هتلداران و کارگزاران تور مارماريس وجود دارد که ميگويد ” اگر يکبار به مارماريس سفر کنيد بعد از آن به شهرهاي ديگر ترکيه سفر نخواهيد کرد”
از جمله هتل هاي مارماريس مي توان به موارد زير اشاره کرد :
هتل الگانس اينترنشنال مارماريس
هتل کروانساراي مارماريس
هتل گلري مارماريس