معروفترین آبشارهای جهان

آبشار Detian
در چين و ويتنام طبيعتي شگفت انگيز همراه با آبشار Detian را مي بينيم که منظره اي فوق العاده را به نمايش مي گذارد .

آبشار Kaieteur
آبشار کائتور Kaieteurدر گويان واقع شده است و يکي از معروفترين آبشارهاي جهان مي باشد .
The most famous waterfalls in the world (2)

آبشار Yosemite
در کشور ايالات متحده آمريکا در پارک ملي يوسيميتي آبشار يوسيميتي Yosemite با ??? متر ارتفاع بيستمين آبشار بلند جهان مي باشد .
The most famous waterfalls in the world (3)

آبشارAngel
طولاني‌ترين آبشار دنيا به ارتفاع ??? متر در ايالت بوليوار در جنوب شرقي کشور ونزوئلا و در ميان جنگل هاي پارک ملي کانايما آبشار آنجل Angel مي باشد . جيمز آنجل کاوشگر آمريکايي در سال ???? آبشار آنجل را کشف کرد و اين آبشار را به نام او نامگذاري کردند.
The most famous waterfalls in the world (4)

آبشار Seljalandsfoss
در کشور ايسلند آبشار سليالاندفوس Seljalandsfoss که بلندترين ريزشگاه آن ?? متر ارتفاع داشته و به رود روت مي ريزد جزء معروفترين آبشارهاي جهان مي باشد .
The most famous waterfalls in the world (5)

آبشار Rhine
آبشار راين Rhine به پهناي ??? متر و بلندترين ريزشگاه ?? متر ارتفاع در کشور سوئيس واقع شده که با ميانگين سرعت جريان ساليانه ??? مترمکعب بر ثانيه به راين (رود) مي ريزد .
The most famous waterfalls in the world (6)

آبشار Jog
در کشور هند آبشار جاگ Jog با بلندترين ريزشگاه ??? متر ارتفاع به رود شاراواتي مي ريزد .
The most famous waterfalls in the world (7)

آبشار هاي Plitvice
يکي از مکان‌هاي توريستي قديمي در کرواسي پارک ملي درياچه‌هاي پليتويک با شانزده درياچه مي باشد که توسط سه کوهستان بزرگ احاطه شده که اين درياچه ها که از نظر سطح متفاوتند توسط آبشار هاي Plitvice به يکديگر متصل شده اند .
The most famous waterfalls in the world (8)

آبشار Victoria
در جنوب قاره آفريقا روي رودخانه زامبزي و بر روي خط مرزي زامبيا و زيمبابوه آبشار ويکتوريا Victoriaبا ارتفاع ???? متر واقع شده است . آبشار ويکتوريا توسط ديويد ليوينگستن، کاشف مشهور اسکاتلندي در سال ???? ميلادي کشف شد و به افتخار ملکه ويکتوريا، آبشار ويکتوريا ناميده شد . آبشار ويکتوريا در زبان بوميان منطقه «موسي اوآ تونيا» به معني «مه خروشان» خوانده مي شود .
The most famous waterfalls in the world (9)
آبشار Gullfoss
آبشار گولفوس Gullfoss ، آبشاري در ايسلند با ارتفاع کلي ريزشگاه ?? متر مي باشد .
The most famous waterfalls in the world (10)
آبشار Iguazu
در مرز آرژانتين با برزيل در رود ايگواسو، آبشاري نعلي‌شکل به‌طول ??? کيلومتر به نام آبشار ديوساگو Iguazu وجود دارد که به معناي «آب بزرگ» مي باشد .
The most famous waterfalls in the world (11)
آبشار Niagara
در مرز آمريکا و کانادا ، در استان انتاريو از قلمروي کانادا و در ايالت نيويورک از قلمرو آمريکا مجموعه سه آبشار در سر جنوبي گلوگاه رود نياگارا وجود داشته که آبشارهاي نياگارا Niagara ناميده مي شوند . تور هاي لحظه آخري


gardesh.info