رستوران های آلانیا

تور آلانيا- چه چيزي شما دوست داريد در آلانيا ميل کنيد ؟ به ما اجازه دهيد که به شما يادآوري کنيم : پيدا کردن چنين تنوع غذايي از همه آشپزخانه هاي خوب جهاني ممکن نيست.طعم غذاهاي ترکي انواع شش کباب عجيب و غريب توسط آشپزها تهيه مي شود و غذاي سنتي آلانياست. ماهي اي که از اعماق درياي آبي مديترانه گرفته شده است در فريزر به خاطر شما هستند. شما اغلب غذايتان را با يک تکه پنير سفيد و ملون و راکي شروع خواهيد کرد. براي بهترين قهوه هاي ترکي ، دانه هاي قهوه برشته شده را قبل از درست کردن قهوه خرد کنيد. قهوه ترکي به طعم هاي مختلفي يکي از آنها بدون شکر، با کمي شکر، با شکر متوسط يا بيشتر وجود دارد.
· رستوران و کلوب ساحلي Damlatash : اين رستوران داراي اينترنت وايرلس رايگان و خدماتي که مورد نياز کساني که مي خواهند از ساحل استفاده کنند مانند چتر، تخت آفتاب، دوش، کابين و دستشويي به صورت رايگان موجود مي باشد.
Tel: (0242)513 44 00 - Address : Saray M. Guzelyali Cd. Next to Damlatash Cave . No.4
· دو عدد McDonald در مرکز شهر آلانيا وجود دارد. يکي در خيابان اصلي Ataturk Road مي باشد و ديگري در سمت شرق مي باشد.

· StarBucks
· درست پايين تر از سد Dim?ay چندين رستوران و پارک آبي، که همه آنها بر روي سکوهاي شناور رودخانه ناهار ارائه مي دهند. يکي از اين رستوران هايي که ما انتخاب کرديم رستوران BEYAZ سراي بود که شگفت انگيز بود. مواد غذايي آن بسيار عالي، نهار خوري به سبک ترکي (نشستن بر روي زمين و روي بالشتک ها – شما احساس مي کنيد که ميزتان در حال حرکت است.) مي باشد، خدمات خوب و يک محيط کاملا منحصر به فرد دارد. در بالاي اين پارک آبي، که عمدتا متشکل از يک سرسره و پل روي رودخانه است.
· رستوران Izzy : اين رستوران در قلب Mahmutlar در بلوار Menderes واقع شده است. برخي از بهترينغذاهاي محلي و بين المللي در اين مکان سرو مي شود.
· رستوران Red Tower Brewery :Iskele Cad. 82 , Redtowerbrewery.com/en