دیدنی های دبی

دبي شهري است که در اين منطقه مردماني عرب زبان زندگي مي کنند . در واقع ايالات متحده عربي , همانطور که از اسمشان پيداست کشور عربي زبان به شمار ميرود .دبي يکي از شهرهايي مي باشد که مقاصد اصلي تورهاي مسافرتي است ، که از مهمترين ديدني هاي دبي برج هاي بزرگ و منحصر به فرد آن مي باشد .اين بدان معنا نيست که ديدني هاي دبي تنها برج هاي بزرگ و زيباي آن باشد بلکه دبي داراي جاذبه هاي گردشگري بسيار زياد ديگري ميباشد .از ديگر ديدني هاي دبي ميتوان به پارک آبي وايلد وادي اشاره نمود . پارک آبي وايلد وادي که يکي از اماکن ديدني دبي به شمار ميرود يکي از بزرگترين پارک هاي آبي دنيا به شمار ميرود . تور هاي لحظه آخري

پارک آبي دبي که يکي از اماکن ديدني دبي به شمار ميرود بعد از ايالات متحده آمريکا داراي بزرگترين و بلندترين سرسره هاي آبي در دنيا ميباشد . بزرگي و وجود امکان گرم و سرد کردن آب در فصول مختلف يکي از دلايلي شده که اين پارک آبي به يک ديدني هاي دبي تبديل بشود .
يکي ديگر از ديدني هاي دبي ميتوان به دبي مال اشاره کرد . دبي که واضح است,اسم شهر ميباشد, و مال به زبان عربي به معني خريد و يا جنس يا دارايي ميباشد . و همانطور که در معني مشخص است دبي مال به معني مرکز خريد دبي ميباشد .
شايد برايتان سوال باشد که با وجود اين همه مرکز خريد لوکس و بزرگ در نقاط مطرح دنيا مانند اروپا و … چرا بايد خريد در دبي مال را تجربه کرد و چرا دبي مال را به عنوان يکي از ديدني هاي دبي و مناطق ديدني و گردشگري دبي ميشناسند ! بايد خدمتتون عرض شود که دبي مال يا همان مرکز خريد دبي , بزرگ ترين مرکز خريد در دنيا ميباشد و اين بزرگي مرکز خريد دبي مال به تنهايي دليلي شده است براي جذب گردشگران بسيار زياد و قرار گرفتن در ليست ديدني هاي دبي البته داخل اين مجموعه بزرگ جاذبه هاي بسياري مانند اکواريوم دبي وجود دارد.
مرکز خريد دبي مال تنها يکي از قسمت هاي پروژه برج خليفه دبي (برج خليفه : يکي ديگر از ديدني هاي دبي ) يعني بزرگترين برج و سازه جهان ميباشد که در ايالات متحده عربي ساخته شده است .