تور دبی در هتل ارکید دبی

ساختمان هتل ارکيد در دبي مدرن است و سبکي معاصر و امروزي دارد، داراي سيستم تهويه‌ي مطبوع است و در مجموع ?? اتاق و يک صندوق امانات دارد که هريک به تميزي تزئين شده و از امکانات اختصاصي برخوردارند.
اتاق‌هاي راحت اين هتل ارکيد دبي نظرات انتخابي ايده‌‏آل براي هر دو گروه مسافران تور دبي ارزان چه کاري و چه تفريحي است. تسهيلات هر اتاق عبارت است از حمام اختصاصي، سشوار، تلويزيون کابلي/ماهواره‏اي، سيستم صوتي هاي‌فاي، ميني‌بار، لوازم تهيه‌ي چاي و قهوه، اتو و ميز اتو، تهويه‌ي مطبوع مرکزي و گاوصندوق اجاره‌اي.
سعي کنيد در تور دبي هتل هاي را انتخاب کنيد که به حمل و نقل عمومي دسترس داشته باشه . تنها با طي مسافت 3 دقيقه ميتوان از هتل ارکيد دبي به مترو و از آنجا به فرودگاه بين المللي دبي رفت و آمد داشت.
امکانات سرگرم کننده هتل orchid دبي از استخر واقع در پشت بام با دماي کنترل شده، جکوزي، سونا و اتاق بخار تشکيل شده است. دوستان ميتوانند با استفاده از سرويس ترانسفر قابل تمجيد تور هتل ارکيد دبي به يکي از سواحل زيباي عمومي دبي دست يابند.
رزرو هتل ارکيد دبي، از لحاظ دسترسي به اقصي نقاط ناحيه پررفت و آمد ديره در مکاني عالي واقع شده و براحتي ميتوان از هتل به مراکز خريد دبي از جمله بازار عربي طلا دست يافت.
مهمانان مي‏توانيد انواع غذاهاي دريايي را در رستوران ارکيد ميل کنيد و از انواع نوشيدني‌هاي کافي‌شاپ‌ها، کلاب شبانه‌ي فيليپيني سيندي (Cindy)، کلاب شبانه‌ي هندي شاما (Shama)، کلاب شبانه‌ي عربي ال روابي (Al Rwabi) و بارهاي تاورن (Tavern) و آکوا (Aqua) و قهوه‌خانه (shisha café) لذت ببريد