چرا تور تایلند؟

تايلند
کشوري که در جنوب شرقي آسيا واقع شده و ساليانه هزاران توريست از سراسر دنيا به آن سفر مي کنند تايلند نام دارد، پايتخت اين کشور وپرجمعيت ترين شهر آن بانکوک مي باشد که در حقيقت قطب سياسي اين کشور است،کشور تايلند مساحتي بيش از پانصد هزار کيلومتر مربع مساحت دارد که تنها چهار درصد از آن را آب تشکيل مي دهد. تايلند ازشمال شرق با کشور کوچک لائوس ازجنوب با خليج تايلند و کشور مالزي ، از قسمت شرق وجنوب شرقي با کامبوج و از شمال وشمال غربي و قسمت غربي باميانمار آندمان همسايه مي باشد. تور تايلند

پرچم تايلند
پرچم تايلند از ترکيب و چينش سه رنگ آبي و سفيد و البته قرمز روشن شامل شده است که رنگ قرمز حکم مردم ، سفيد نماد دين و رنگ آبي نشانه ي حکومت پادشاهي است. بيش از نود درصد مردم تايلند بودايي مي باشند. مسلمانان، با حدود چهاردرصد جمعيت، بعد از بوداييان بيشترين گروه ديني اين کشور مي باشند.يک درصد باقي ساير اديان و مذاهب هستند.مسيحيان تايلند بيشتر کاتوليک اند.

پاتايا
اما از بهترين جاهاي تايلند مي توان به پاتايا اشاره کرد،محيط اين جزيره فوق العاده بسيار آرام و دوست داشتني مي باشد ،سواحل آن زيباي اين جزيره داراي شن هاي سفيد و آب هايي داراي مرجان هاي بي نظير مي باشد.گردشگران در اين جزيره قادر خواهند بود که به وسيله ي قايق هاي کف شيشه اي،به تماشاي اين مرجان ها بپردازند.در انجا تفريحاتي چون غواصي،شنا،جت اسکي،ورزش هاي آبي مثل اسکي روي آب وموج سواري براي همگان مي باشد، و به علاوه رستوران آن نيز با غذاهاي خاص دريايي چون خوراک هشت پا،کباب کوسه و سوپ عروس دريايي پذيرايي مي کند.