هتل ورسای تور دبی منطقه دیره

هتل ورسای دبي یکی از هتل های 3 ستاره دبی ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و نزدیک خیابان مهم الرقه و میدان ساعت واقع شده است . هتل ورسای در دبی از موقعیت مرکزی و دسترسی آسان به مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد . برای مثال ، فرودگاه بین المللی دبی و نمایشگاه مرکز تجارت جهانی پیاده 10 دقیقه تا هتل ورسای فاصله دارند .
از ویژگی های هتل ورسایی دبی دسترسی به وسایل حمل و نقل و عمومی دب یمیباشد. از این هتل مجهز به راحتی امکان پذیر بوده و نزدیک ترین ایستگاه مترو در 500 متری آن واقع شده است . سرویس رفت و برگشت رایگان به ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید دبی مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل است .
مناسب بودن قیمت هتل ورسای دبی ، کیفیت هتل ورسای دبی ، موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورداری از امکانات مدرن و بهترین خدمات سبب جذب گردشگرانی شده که جهت کار و تجارت و یا برای اوقات فراغت به دبی سفر کرده اند .
هتل Versailles دبی در مجموع دارای 84 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات بوده که اتاق های ویژه ای با امکانات مخصوص نیز برای معلولین در نظر گرفته است . در اختیار گاشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی خاطره انگیز را برای میهمانانتور دبی هتل ورسای فراهم کرده است
دکوراسیونی زیبا ، مبلمانی مدرن و راحت ، به کارگیری رنگ هایی ملایم و نور مناسب ، فضای اتاق ها را مطبوع تر کرده است. فضای اتاق همیشه پاکیزه و منظم بوده و بهره مندی از اتاق هایی با متراژ های متنوع و فضایی دنج، این اتاق ها را در نظر گردشگران محبوب کرده است .

امکانات هتل ورسای تور دبی
امکانات هتل ورسای دبی رستوران, استخر روباز, جکوزی, میز بیلیارد, تاکسی سرویس, روم سرویس 24 ساعته, پارکینگ, مرکز خرید, اینترنت, فکس و همچنین از امکانات اتاق های هتل ورسای دبی میتوان به حمام مجهز ، سشوار ، صندوق امانات ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی + کانال ماهواره ، تلفن ، مینی بار ، امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته و امکان سرو صبحانه در اتاق اشاره کرد
امکانات هتل ورسای دوبی توانسته تارضایت اکثر گردشگران را تامین و انتظارات ایشان را برآورده نماید . برگزاری برنامه های سرگرم کننده در کلوپ شبانه هندی ، لحظاتی مفرح و سرشار از شادی و نشاط را برای میهمانان هتل ورسای فراهم کرده است .

در تور دبی هتل ورسای برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان است.
رستوران شبانه روزی Palm Court، انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکند. هر روز صبحانه بصورت سلف سرویس در این رستوران سرو میشود. کافه au Lait، به سرو چای، قهوه و غذاهای مختصر میپردازد. باشگاه شبانه هتل، مراسم رقص و موسیقی را برگزار میکند. میهمانان تور دبی هتل ورسای ، در سالن Marina، که در بام هتل واقع شده و به استخر آن مشرف میباشد؛ استراحت کنید، بیلیارد بازی کنید، نوشیدنی میل کنید ، قلیان بکشید و یا مسابقات ورزشی را در صفحه بزرگ تلویزیون آن تماشا کنید.