مزرعه مارها در تایلند

این مزرعه در قسمت جنوب غربی جزیره در ناحیه ی Ban Talling Ngam واقع شده است. تنوع مارهای این جزیره زیاد نیست و شانس دیدن آنها در طبیعت بسیار کم است. ولی اینجا محل زندگی شاه کبری های بزرگ می باشد هرچند که اصلا خطرناک نیستند و با اولین مواجهه با شما فرار می کنند. مارهای دیگری نظیر سایر کبری ها و مارهای پیتون در سامویی دیده می شوند هرچند که غیربومی می باشند. دیگری نظیر سایر کبری ها و مارهای پیتون در سامویی دیده می شوند هرچند که غیربومی می باشند.
Samui Snake Farm Cost, Koh Samui
برای تماشای تعداد زیادی از مارها، از جمله برخی از گونه های بسیار سمی به اینجا بیایید. دراینجا کبرای آسیایی و پیتون و بسیاری از مارهای سمی به نمایش گذاشته شده اند. نمایشگاه ها در این مزرعه شامل تعدادی از مارها، عقرب و سایر بی مهره های سمی است. محیط مزرعه مار زیبا است و چیز های متعددی را برای شما برای لذت بردن فراهم آورده است. تور های لحظه آخری
نمایش مارها بی شک یکی ازخاص ترین تجربیات سفر به ساموئی است.در این مزرعه صدها هزار مار سمی و غیر سمی زیبا پرورش و حمایت می شود. این مزرعه یک مار کبری معروف هم دارد که بسیاری از گردشگران را جذب می کند. نام مزرعه مارهای ساموئی 2 بار در کتاب رکورد گینس آورده شده که همین امر سبب شده که بر جذابیت این مکان تفریحی جالب و تماشایی افزوده شود. درازترین هزارپا و بزرگترین عقرب دنیا در این مزرعه نگهداری می شوند که به ترتیب معروف به سلطان هزار پا و ملکه عقرب می باشند.
منبع: دلتابان