هتل شایگان کیش

هتل شایگان دراواخر سال 1381 خورشيدي بنا گرديده است …معماري هتل به گونه ايست که مساحت اتاقها و راهروهها با 4 پله اضطراري و 3 آسانسور ميهمان رو با 2 نماي خليج و جزيره ، بالاتر از اندازه استاندارد است و همچنين مشرف بودن عمده اتاقها به آبهاي نيلگون خليج فارس و رنگ آميزي متنوع طبقات موجب گرديده است که ميهمان گزينه بهتري را جهت اقامت برگزيند…. دسترسی پیاده 2 تا 5 دقیقه ای به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس موقعیت هتل را در جایگاه ویژه ای قرار داده است….اين هتل در نوار ساحلی شرقی جزیره کیش (نوار سیاحتی) و در قلب مراکز تفریحی و تجاری واقع شده است.
کلوپ ورزشی شامل استخر سرپوشيده با درجه آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان می باشد و در طبقه همکف هتل قرار دارد…..کلوپ تفریحات و سرگرمی هتل شامل سالن بیلیارد دارای میزهای ایت، اسنوکر و پیرامید، فوتبال دستی، بازی های کامپیوتری (XBOX 360)، کافی نت، سالن بازی کودکان و TV Room از امکانات این کلوپ است…..شامل سالن همایش خورشید به ظرفیت 180 نفر، میتینگ روم ونوس به ظرفیت 20 نفر، میتینگ روم مهتاب به ظرفیت 10 نفر، دبیرخانه و امکانات کامل صوتی و تصویری در طبقه چهارم هتل واقع شده است….آمفی تئاتر هتل شایگان به ظرفیت 500 نفر و با ساختاری منحصر به فرد در محوطه هتل واقع شده است. سازه این سالن بصورت بادی بوده و برای اولین بار در جزیره کیش به کار گرفته شده است….کافی نت هتل که در طبقه زیرین و جنب کلوپ تفریحات و سرگرمی واقع شده، بصورت شبانه روزی و رایگان استفاده نمایند….اين هتل همچنين دارای فروشگاه های متنوعی از قبيل فروشگاه پوشاک، کیف و کفش، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه زیورآلات و سنگ های زینتی.
آدرس : کیش ، جنب بازار پردیس ، پشت بازار پانیذ ،هتل شایگان کیش ، هتل شایگان
فاصله تا فرودگاه :5 كيلومتر
امكانات : یخچال ، تلویزیون ، استخر ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، كافی شاپ ،
تسهیلات ویژه: استفاده از استخر و سونا و جكوزي . بيليارد و تنيس … اينترنت Fi – Wi … اقامت كودكان زير 5 سال
توضیحات: در روزهای پیک چهارشنبه به شنبه 30000 تومان به قیمت هر شب اتاق افزوده شده است.در تاریخ نمایشگاه ها هم 50000 تومان شبی اتاقی افزوده میشود.
قانون لغو: تا هفت روز قبل از ورود هزينه اي بابت كنسلي دريافت نمي شود از هفت روز تا سه روز قبل از ورود 30 % قيمت اتاق بابت كنسلي تعلق مي گيرد از سه روز تا يك روز قبل از ورود 50%قيمت اتاق بابت كنسلي تعلق مي گردد از 24 ساعت قبل از ورود هيچ وجهي مسترد نمي گردد.
دلایل انتخاب:-اقامت صبحانه (بوفه كامل ) ، استقبال فرودگاهي ، استفاده از استخر،سونا،جکوزی،سالن بیلیارد،تنیس،20% تخفی کافه تراس(سرو چای و قلیان)