نگاهی دقیق تر به مناطق گردشگری آنتالیا

آنتاليا، ساليانه با حجم عظيمي از گردشگران رو به رو خواهد شد که البته حضور اين تعداد گردشگر به آنتاليا بي دليل نبوده است. در اين شهر از هتل ها و رستوران هاي لوکس گرفته تا سواحل و تفريحات متنوع را خواهيد يافت، که سفري خاطره انگيز را براي شما مي سازند.
منطقه کمر آنتاليا
اين شهر داراي هتل هاي مجلل ، رستوران ها ، کافه هاي متعدد ، سواحل زيبا ، ويرانه هاي تاريخي و بازارهاي جالبي هست . تور ترکيه
گشت با کشتي از بهترين تفريحات کمر آنتاليا ست که فرصتي براي لذت از مناظر زيبا، شنا کردن در آب زلال دريا و همچنين لحظات خاص براي کساني که علاقه مند به غواصي در آبهاي زيباي مديترانه هستند فراهم مي کند.
در قسمت شمالي تفريحگاهها پله کانهائي وجود دارد که مستقيماً به ساحل متصل هستند. ساحل منطقه کمر ساحلي با پرچم آبي است. پرچم آبي از سوي اتحاديه اروپا اعطا گرديده و درمعناي لغوي براي مناطقي که داراي سواحل پاک و تميز هستند ، استفاده ميگردد.
منطقه بلک آنتاليا
منطقه بلک آنتاليا داراي بهترين و گرانترين هتل ها موجود آنتاليا مي باشند که به صورت کلي مي توان گفت لوکس ترين هتل ها در شهر بِلک واقع شده اند در اين منطقه بيش از ??% هتل ها ? ستاره هستند.
زمين هاي گلف بسياري در اين منطقه وجود دارد .
ورزش هاي آبي جزئي از جذابيت هاي اين منطقه هستند که باعث شده اين نقطه از ترکيه را به بهترين مکان براي توريسم از جهت زيبائي و سلامتي مبدل سازد.
منطقه لارا آنتاليا
نزديکترين منطقه تفريحي و گردشي به آنتاليا منطقه لارا مي باشد که فقط با ? کيلومتر فاصله در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است و داراي سواحل شني و سنگريزه اي مي باشد.
منطقه لارا نزديک به مراکز خريد آنتالياست بسياري از هتل هاي ? ستاره جديد آنتاليا در منطقه لارا ساخته شده اند ، اين منطقه نزديک ترين منطقه به فرودگاه آنتالياست. از تفريحات آنتاليا ، ساحل لاراست . ساحل لارا، که يکي از پرطرفدارترين سواحل آنتاليا ست
تفريحات آنتاليا
پارک آبي ديدمان آنتاليا
چتربازي در آنتاليا
تور ترمسوس و غار کارائين آنتاليا
منبع: الي گشت