مشخصات هتل برج العرب تور دبی

هتل برج العرب دوبي از لوکس ترين و مجلل ترين وتقريبا بهترين هتل هاي دبي محسوب مي شود.که با 321 متر ارتفاع چهارمين هتل بلند دنيا مي باشد.از نظر معماري و طراحي هتل برج عرب دبي بر روي جزيره اي مصنوعي ساخته شده که با فاصله 280 متري ساحل جميرا توسط پل منحني شکلي به ساحل جميرا متصل شده است.

هتل برج العرب دبي براي مدت زياي نماد شهر دبي بوده و هر کس با ديدن تصاوير برج العرب دبي بلافاصله دبي را در ذهن خود مرور مي کند. شکل ساختاري برج العرب در دبي با الهام گرفتن از بادبان کشتي در 60 طبقه ساخته شده و مهندسي خارق العاده اي براي ساخت آن به کار گرفته شده است. ارتفاع هتل برج العرب دبي از ارتفاع برج ايفل بلندتر است و تنها ?? متر از ساختمان امپاير استيتز در آمريکا کوتاه‌تر است.

هتل برج العرب در دبي به يک باند هليکوپتر مجهز شده که براي مدتي زمين تنيس بوده است .مسافران اختصاصي اين هتل با هليکوپتر از فرودگاه به آن منتقل مي‌شوند و گاهي نيز اگر اتاق‌هاي گران قيمت هتل برج العرب دبي را کرايه کنند، يک هليکوپتر اسکورت نظامي آنها را از فرودگاه دبي تا هتل بدرقه خواهد کرد.
تور دبي هتل برج العرب تنها هتل هفت ستاره جهان است و لوکس ترين سوئيت هاي ممکن را در اختيار ميهمانان ويژه ي خود براي يک اقامت بي همتا در سواحل طلايي دبي مي گذارد. ساختمان آن ??? متر ارتفاع دارد که ستون بندي هاي اين هتل تا ?? متر زير دريا مي‌باشد. هفت طبقه از اين هتل به صورت آکواريوم در زير دريا وجود دارد.
تمام قسمت هاي هتل 7 ستاره دبي از بهترين متريال موجود در جهان ساخته شده و دکوراسيون داخلي هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسيک طراحي و اجرا شده است. حتي ست لوازم بهداشتي داخل اتاق ها از بهترين نوع انتخاب شده اند. به جرات مي توان گفت لوکس ترين چيزهاي دنيا در تور هتل برج العرب دبي گنجانده شده استبه همين دليل نا هتل برج العرب را ميتوان در ليست جاذبه هاي گردشگري دبي و ديدني هاي دبي مشاهده کرد
لابي آتريوم هتل هتل برج العرب دبي در نوع خود از بلندترين ها در جهان است و اگر در لابي بايستيد و به سقف هتل نگاه کنيد، متوجه عظمت سازه اي که در آن اقامت داريد خواهيد شد. با توجه به اندازه بسيار وسيع برج العرب، اين هتل تنها 202 سوئيت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ي سوئيت هاي برج العرب است. کوچک‌ترين اتاق هتل ??? و بزرگ‌ترين اتاق آن ??? متر مربع مساحت دارند.
رقم دقيق هزينه شده براي ساخت برج العرب مشخص نيست، اما گمان مي‌رود بيش از يک ميليارد دلار آمريکا هزينه شده باشد که با اين حساب اگر ساليان سال همه سوئيت ها به بالاترين قيمت و تمام مدت اجاره داده شود، با توجه به هزينه هاي جاري برج، اين سرمايه گذاري بازگشت نخواهد داشت.

تمامي امکانات هتل هاي 5ستاره دبي +دو رستوران بسيار خاص و مجلل يکي المنتها درارتفاع 200متري از سطح خليج هميشه فارس قرار گرفته و مهمانان براي رسيدن به آن از آسانسور شيشه اي استفاده ميکنند تا از منظره ي نابي که در اين ارتفاع قابل رويت است نهايت استفاده را ببرند.المهرا رستوران ديگري است که شايد در هيچ کجاي دنيا نظير آن ساخته نشده زيرا آکواريوم زيبا و عظيمي آن را در بر گرفته که گنجايش آن بيش از يک ميليون ليتر آب وهزاران ماهي زيباست .اين رستوران جزو 10 رستوران برتر دنيا شناخته شده و از سراسر دنيا توريست ها براي ديدن و لذت بردن از اين جاذبه گردشگري دبي از تور دبي استفاده و در هتل برج اعرب اقامت مي نمايند.