مراکز خرید تایلند

پوکت مراکز خرید فوق العاده ای دارد، فروشگاه های مدرن با تمام برند های معمول به همان خوبی صنایع دستی وهنری ! تور تایلند
چندین مرکز خرید در پوکت وجود دارد و لباس های مارک دار به آسانی در دسترس هستنذ. یکی از بدترین اشتباهات بازدید کنندگان به همراه داشتن چمدان های پر می باشد، چرا که خرید باصرفه در پوکت بسیار وسوسه انگیز است. تعداد زیاد فروشگاه های خیابانی در پاتونگ فضایی شبیه بازار را به شهر می بخشد. 3 مرکز خرید در خارج شهر پوکت وجود دارد و در شهر طیف وسیعی از فرصت های خرید از ابریشم تا وسایل آنتیک فراهم می باشد. بازار های خیابانی، مراکز خرید بزرگ و فروشگاه های mom & pop هر روزه کالاهایی شامل سنگ های گران بهای خالص و اصیل، لباس های با طرح های متنوع و کالاهای اصل را به فروش می رسانند. چهار مرکز خرید اصلی در پوکت وجود دارد :Jungceylon در پاتنگ در بالای تپه ،Big C ،Tesco Lotus و فستیوال مرکزی در خارج شهر پوکت . که در این میان Jungceylon و فستیوال مرکزی بیشترین انتخاب را برای شما فراهم می کنند. در پاتونگ چیزی شبیه به بازار به همراه تعداد زیادی غرفه خیابانی وجود دارد. این مکان ها برای بیشتر بازدیدکنندگان طاقت فرسا هستند اما خریداران با تجربه تر می توانند کالاهای با ارزشی با قیمت های معقول و مناسب در امتداد خیابان های پاتنگ پیدا کنند. حتی کسانی که به ساحل می روند و در روی نیمکت های مخصوص حمام آفتاب می گیرند از دست فروشندگان سیار در امان نیستند.


مرکز خرید تسکو پوکت
دراین بازار میتوانید فروشگاههای مختلف را ببینید و خرید کنید و از جمله بانک ها،ای تی ام ها، فروشگاههای مواد غذایی، رستوران ها، کتاب روشی و مغازه ها سرگرمی، طلا و جواهر و... برخوردار شوید.علاوه بر محصولات مختلف، فروشگاه تسکو لوتوس پوکت همچنین خدمات دیگر مانند چرخ دستی های خرید و سبد، کیف سپرده، آب آشامیدنی رایگان، نقاط چک قیمت، خدمات پخت و پز برای ماهی و غذاهای دریایی، خرید اقساطی را ارائه میدهند.

جانگ سیلون
که در ساخل پاتونگ قرار گرفته و یکی از بزرگترین مراکز خرید پوکت است. در این مجموعه همه جور محصولی از پوشاک و صنایع دستی گرفته تا لوازم الکترونیک به فروش می رسد. در این مرکز علاوه بر فروشگاه چندین رستوران خوب هم وجود دارد.

 

سنترال فستیوال
یکی از بزرگترین مراکز خرید در پوکت است و 300 فروشگاه با کالاهای دارای برند، صنایع دستی تایلندی و وسایل الکترونیکی دارد. که در حومه شهر پوکت واقع شده است. اگر می خواهید از این مرکز خرید جالب دیدن کنید، بهتر است برای رفتن به آنجا از یک توک توک یا تاکسی استفاده کنید. این فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ واقع شده است. بهترین خرید های ارزان و خوب در این مکان دیدنی صورت می گیرد: لباس ها، تجهیزات ورزشی، ساعت ها، چمدان و برخی از بهترین مارک هایی که شما می توانید پیدا کنید.
منبع: دلتبان