رستوران های تایلند

رستورانهای پوکت و غذای ارائه شده در آنها تجربه خاصی از خوردن و آشامیدن را در انسان بوجود می آورد. تنوع گوناگون غذاها , کیفیت بالای آنها و در نهایت قیمت متعادل آنها تجربه ای است که در پوکت بدست می آید. آشپزخانه تایلندی خود یکی از بزرگ‌ترین صادر کننده‌های کشور است و هیچ چیز بطور طبیعی قابل مقایسه با چیزهای اصیل نیست! چرا یک فنجان از Tom Yam Goong (سوپ میگوی تند) را امتحان نمی‌کنید یا شاید Gaeng Phed Yang (اردک سرخ شده در ادویه کاری قرمز) به مزاج‌تان بیشتر خوشایند است؟ تور تایلند
بسیاری از رستوران‌ها در شهرهای تفریحی مثل ترکیبی از غذاهای تایلندی و غربی را دارند. غذاهای چینی به آسانی در بسیاری از رستوران‌های موجود در تفریح‌گاه‌ها قابل تهیه هستند و انواع متعددی از اماکن عربی و هندی وجود دارد که در آنها بویژه انواع خاص غذاها سرو می‌شود.

Lai Mai Restaurant
این رستوران انواع غذاهای تایلندی را ارائه می کند و از ساعت 7.30 شب تا نیمه شب آماده خدمت رسانی و سرو غذا به مشتریان است.
آدرس:Patong Shopping Center

Baluch
یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که هم غذای تایلندی و هم غذای هندی را ارائه می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی می باشد.با اینکه این رستوران دکوراسیون خاصی دارد ولی با این حال علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت غذا مهم ترین فاکتور است وحرف اول را می زند.
وجود کارکنان تایلندی و غذای هندی در کنار هم ! مطمئنا یک تفاوت فرهنگی خواهد بود . اما نگران نباشید مسلما مشکلی در سرویس دهی و ارائه خدمات بوجود نخواهد آمد. چون به تمام نیازهای شما در این رستوران توجه می شود.
آدرس: Horizon Beach Restaurant Taveewong Road


Rengaya
یک رستوران با غذاهای بسیار عالی ژاپنی, غذاهای دریایی و انواع استیک با کارمندانی بسیار ماهر در تمام زمینه های رستوران داری.
آدرس: Roayal Paradaise Hotel shopping Arcade

Joe's Downstairs
غذای دریایی سالم , محیط دوستانه و فضای باز زیبا همراه با ارائه بهترین غذاهای تایلندی و اروپایی
در این رستوران غذاهای سنتی تایلندی سرو می شود. تمام غذاهای محبوب و مورد علاقه ی تایلندی ها در منوی این رستوران وجود دارد. اما تخصص ویژه ای در طبخ و سرو غذاهای دریایی دارد، به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود که حتما منوی غذاهای دریایی آن را تست کنید.
آدرس: Situated in Kalim, just north of Patong, Joe’s is just a few minute’s drive from the centre of town

Tantawan Restaurant
این رستوران غذاهای ایتالیایی ,اروپایی و تایلندی را با بهترین کیفیت به شما عرضه می کند. همچنین یکی از مراکز معروف سرو غذاهای دریایی است که هم نهار و هم شام را ارائه می کند. در رستوران تانتاوان آشپزخانه ای وجود دارد که مشتریان می توانند در آنجا نحوه طبخ و آماده شدن غذاهایی را که سفارش می دهند توسط آشپزهای حرفه ای این رستوران از نزدیک ببینند.
آدرس: Thara Patong Beach Resort


Baan Rim Pa
یک رستوران معروف در پوکت با دکوراسیونی زیبا و جالب و غذایی لذیذ و نمایی زیبا به شهر پوکت که غذایی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر می خواهید غذای تایلندی میل کنید سری به این رستوران بزنید. در قسمت رو به دریای رستوران آلاچیق های چوبی وجود دارد که دید بهتری از فضای اطراف را برای مشتریان ایجاد می کند. در قسمت دیگری از رستوران پیانوی بزرگی به چشم می خورد که توسط یکی از بهترین نوازنده ها نواخته می شود. به طور کلی هدف این رستوران دعوت میهمانان به تجربه کردن طعم غذاهای تایلندی در محیطی در مجاورت دریا می باشد. و با وجود کارکنان این رستوران که عمدتا خانم هستند محیطی کاملا آرام برای شما فراهم خواهد آمد.
آدرس: north end of Patong Beach


Da Maurizie
یک رستوران ایتالیایی با نوشیدنیهای عالی با دید عالی به رشته کوههای پوکت و نزدیک ترین رستوران به دریا که از این نزدیکتر پیدا نخواهید کرد.
آدرس: Far north end of Patong Beach (next to Baan Rim Pa )

Sala Bua
یک رستوران با غذاهای عالی و فضای باز
آدرس: Puket Cabana – Patong Beach


Kata & Karon Area
در منطقه کارون 2ناحیه وجود دارد که دارای رستورانهای متعدد همراه با کافه ها و بارهای شبانه مختلف است. یک منطقه شرقی آن است و دیگری ناحیه جنوبی آن به طرف کاتا Kata که در این دو ناحیه کافه ها و رستورانهای شبانه و 24 ساعته پذیرای مهمانان بسیاری است.
اما مهمترین و معروفترین رستورانهای این ناحیه عبارتند از:
Long Beach Terrace
بهترین رستوران ناحیه مرکزی منطقه کارون است که دارای دید بسیار عالی می باشد و شما می توانید در 3 قسمت مختلف این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی , دریایی و انواع استیک را میل کنید.
آدرس: Tavern Plam Beach
منبع: دلتابان