جزئیاتی درباره سفر به تایلند

تور تايلند - سفر به تايلند به دليل دارا بودن جاذبه هاي طبيعي و گردشگري مثل دريا ، کوهستان ، جنگل و وجود امنيت ، فرهنگ بسيار غني و کهن و همچنين پايين بودن مخارج زندگي و تنوع غذاهاي لذيذ و سالم بسيار لذت بخش و خاطره انگيز است.بهتره هشدارها و توصيه هاي لازم سفارت جمهوري اسلامي ايران به هموطناني که جهت مسافرت عازم تايلند هستند را نيز بخوانيد و مواظب باشيد که بيما نشيد.
همه چيز درباره تايلند از آب و هوا تايلند گرفته تا جغرافياي تايلند، غذاهاي تايلند و هر چيزي که ميخواهيد درباره تايلند بدانيد.

1- مذهب مردم تايلند
??? مردم تايلند بودايي هستند. مسلمانان، با حدود ?? جمعيت، بعد از بوداييان بزرگ‌ترين گروه مذهبي اين کشور هستند.يک درصد باقيمانده ساير اديان و مذاهب هستند.

2- زبان مردم تايلند
تايي يا همان زبان تايلندي يکي از قديمي ترين زبان ها در شرق است و بيشتر مردم تايلند به اين زبان صحبت مي کنند .


3- واحد پول تايلند
بات از اواخر قرن ?? تاکنون واحد پول تايلند بوده است و هر بات به صد ستنگ تقسيم مي شود.

4- اختلاف ساعت تهران و بانکوک
ساعت در بانکوک ?.? ساعت از تهران جلوتر است و فاصله هوايي تهران تا بانکوک نيز مستقيم ? ساعت است .

5- آب و هواي تايلند
به دليل نزديکي تايلند به دريا بيشتر مواقع آب و هوا تايلند معتدل است. بهترين فصل براي سفر به تايلند از نظر کم بودن گرما و باران در تايلند، و براي سفر به بانکوک بين ماه‌هاي نوامبر تا فوريه و در فصل سرماست. دماي هوا تايلند در اين فصل روزها ?? درجه سانتيگراد و شب‌ها ?? درجه سانتيگراد است و هوا کم ترين رطوبت را دارد. فصل گرما در تايلند از آوريل که گرمترين ماه آن است و جشن آب در تايلند نيز به همين دليل در نيمه اين ماه برگزار مي‌شود.