چگونه در آنتالیا، سفری ایده آل را تجربه کنیم؟

شهر آنتاليا در سواحل جنوبي ترکيه قرار گرفته است و درياي مديترانه در چند قدمي شما قرار دارد . آب و هواي فوق العاده و موج هاي بينظير ، آنتاليا را به بزرگترين اقامتگاه ساحلي بدل ساخته است.
سواحل آنتاليا
سواحل آنتاليا يکي از بهترين سواحل دنيا هستند که در تور آنتاليا از آن لذت خواهيد برد و به لطف جمعيت اين منطقه براي هر کسي در اينجا يک ساحل وجود دارد . اگر به دنبال سواحل آرام و آفتاب گرفتن با فراغ بال هستيد ، ساحل Konyaalti و Olympos برايتان ايده ال است . konyaalti دسترسي راحتي دارد و خيلي از دوستداران تعطيلات در مدت سفر خود به ترکيه مرتباً به اين تور مي روند . اين ساحل در کنار پارک ملي جنگلي قرار گرفته است ، منطقه اي حفاظت شده با مناظر فوق العاده زيبا .
ساحل lara پرطرفدارترين ساحل در منطقه است و هر ساله عده زيادي از آفتاب دوستان سراسر جهان به سمت اين سواحل، پرواز مي کنند . ساحل داراي طيف وسيعي از فعاليتهاي مختلف است . اگر بخواهيد مي توانيد در آنجا قدم بزنيد و از صدها تخت و سايه باني که در آنجا وجود دارد، يکي را اجاره کنيد. به راحتي تمام روز را به صداي دريا گوش کنيد و از آن لذت ببريد.
آنتاليا با اماکني فوق العاده براي غذا خوردن
آنتاليا يک ترکيب عالي از اماکن مختلف براي غذا خوردن دارد . شما مي توانيد جاهايي را پيدا کنيد که براي شام خوردن هر شب به آنجا برويد . Arma يک رستوران خاص با غذاهاي دريايي است که امکان امتحان کردن انواع مختلف بشقاب هاي درياي را به شما مي دهد . براي داشتن تجربه اي بهتر از حال و هواي ترکيه، مي توانيد از Yemenli بازديد کنيد . آنجا شما مي توانيد در داخل رستوران و يا در فضاي بيرون بنشينيد و از ميان انواع غذاهاي ترکي که باعث معروفيت اين رستوران شده اند يکي را انتخاب کنيد . تور ترکيه
اماکني که در آنتاليا نبايد از دست دهيد
حومه آنتاليا داراي ديدني هاي بسياري است و ارزش اين را دارد که يک ماشين اجاره کنيد و يا با اتوبوس از شهر خارج شويد تا چيزهاي بيشتري را کشف کنيد . آبشارهاي Duden تقريباً در ?? کيلومتري شمال شرقي آنتاليا واقع شده اند . اين آبشارهاي طبيعي به وجود آمده در دل طبيعت ، در يک جنگل باراني سرسبز ، دور از انتظار نيستند. با بالا رفتن از تپه ها،Pamukkale را خواهيد ديد ، مجموعه اي از چشمه هاي آب گرم که در دل کوه همانند پله هاي سنگي بزرگي به نظر مي رسند .
براي سفري خشک تر مي توانيد سري به مسجد Yivilminare بزنيد ، يک ساختمان قديمي و زيبا که مشرف به کوه هاي محلي و درياي آبي است و براي گرفتن عکسي خاطره انگيز، ايده آل است.
منبع: الي گشت