هتل کروانسارای لارا

هتل هاي آنتاليا- هتل مجلل Kervansaray Lara ، با طراحي U شکل خود موجب شده تا تمام اتاق ها از چشم انداز دريا برخوردار باشند. امکانات فوق العاده و ساحل 110000 متري هتل ، تعطيلات رويايي را به ميهمانان نويد مي بخشد.
گردشگاه ساحلي بي نظير هتل Kervansaray Lara ، بناي بسيار شگفت انگيزي ميباشد که توسط آبهاي زلال درياي مديترانه احاطه شده است. تنوع زياد فعاليت هاي روزانه و تفريحات شبانه هتل انتخاب را براي ميهمانان دشوار کرده است.
براي آن دسته از ميهمانان که تحرک و فعاليت را ترجيح مي دهند ؛ چند زمين بازي در هتل Kervansaray Lara ، درنظر گرفته شده ؛ از جمله 2 زمين فوتبال و بسياري ورزش آبي ديگر. ميهماناني که علاقه مند به تفريحات آرامش بخش هستند ؛ ميتوانند سري به استخر آب گرم مجهز و مرکز سلامتي هتل بزنند ، يا اينکه به راحتي در کنار استخر تفريحي دراز بکشند و نوشيدني ميل کنند.
کودکان نيز از اين تفريحات بي نصيب نيستند ؛ استخر و سرسره هاي آبي ، شهر بازي ، زمين بازي و برنامه هاي تفريحي و فعاليت هاي هيجان انگيز از برنامه هايي است که براي بچه ها در نظر گرفته شده است.
ميهمانان عزيز مي توانند از غذاهاي خوشمزه ترکي و بين المللي که به صورت سلف سرويس سرو مي شوند ؛ لذت ببرند. غذاهاي متنوع مديترانه اي ، لاتين و آسياي شرق را ميل کنيد و تفاوت غذايي فرهنگ هاي مختلف را دريابيد.
هتل با مرکز شهر آنتاليا 12 کيلومتر و با فرودگاه آن 10 کيلومتر فاصله دارد.